7 kereta ubah suai terbakar, tak sempat sertai pertunjukan

Treler bersama tujuh kereta ubah suai dibawa terbakar di Km 38.1 Lebuhraya Utara-Selatan (PLUS) arah ytara di Kulai, Johor pagi tadi. – Foto BOMBA

KULAI: Sebuah treler bersama muatan tujuh kereta ubah suai pelbagai jenis terbakar di Kilometer 38.1 Lebuhraya Utara-Selatan (PLUS) arah utara di sini, pada awal pagi tadi.

Ia membabitkan lima kereta Honda, sebuah Toyota Yaris dan sebuah Proton Saga yang difahamkan dibawa treler berkenaan untuk menyertai satu pertunjukan di Sepang, Selangor.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Johor, berkata pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 4.52 pagi sebelum sepasukan 25 anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Kulai, Skudai dan Tebrau digerakkan ke tempat kejadian.

“Operasi diketuai Pegawai Bomba Kanan II, Fauzi Che Deris. Tujuh kereta yang dibawa treler berkenaan terbakar hampir 70 peratus. Operasi tamat jam 6.55 pagi,” katanya menerusi kenyataan media hari ini.

Beliau berkata, insiden itu tidak membabitkan sebarang kemalangan jiwa dengan punca kebakaran dan anggaran kerugian masih dalam siasatan.

 

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Jeslina Hashim bakal kahwin kerabat diraja

Mati pucuk, dapat P-Shot, Zainal dah cuba

Nelydia Senrose berbadminton tanpa tudung

Tok Mat makin gah

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker