Hutang dipercayai punca wanita bergaduh dengan sekumpulan individu berhampiran restoran

TANGKAP layar video yang tular di laman sosial awal pagi tadi berkenaan kejadian perang mulut dan tolak menolak antara seorang wanita serta beberapa individu lain dipercayai berpunca isu hutang berhampiran sebuah restoran di Bukit Tengah, Pulau Pinang.

BUKIT MERTAJAM: Masalah hutang dipercayai menjadi punca seorang wanita terlibat dalam pergaduhan dengan sekumpulan individu lain yang diketuai seorang lelaki berhampiran sebuah restoran di Taman Sri Mutiara, Bukit Tengah, di sini, awal pagi tadi.

Terdahulu, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Asisten Komisioner Tan Cheng San berkata, rakaman video mengenai kejadian itu tular di laman sosial Twitter kira-kira pukul 12.20 tengah hari.

Katanya, dalam kejadian itu, mangsa seorang wanita tempatan berusia lingkungan 30-an mendakwa telah dihampiri oleh suspek iaitu seorang lelaki tempatan bersama beberapa individu lain.

Cheng San berkata, suspek yang berusia lewat 20-an itu kemudian memaksa mangsa untuk membuat rakaman video melalui telefon bimbitnya dan mengaku wanita itu telah berhutang sejumlah wang dengannya.



“Akibat tindakan itu, telah berlaku pertengkaran mulut dan tolak menolak antara mangsa dengan suspek.

“Ekoran kejadian itu juga, kedua-dua mereka (mangsa dan suspek) telah tampil untuk membuat laporan polis,” katanya di sini, hari ini.

Tambah Cheng San, kes disiasat di bawah Seksyen 352 Kanun Keseksaan dan Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia Malaysia 1998. – UTUSAN

 



Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Danny-Fateha, kenal 5 hari, nikah dua minggu akhirnya bercerai



Masya Masyitah tayang paha pulak, siap peluk siapa tu?

Kisah dicintai Azwan Ali, respon Ziana Zain memang ‘deep’



Silap-silap PH/BN yang menang 6-0 atau menang 5-1



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker