Saya bukan muka T20 – Shuib

Saya bukan muka T20 – Shuib

Pelawak dan usahawan sensasi, Shuib sekali lagi menafikan dirinya hidup mewah dan berasa hairan apabila dituduh hidup gaya T20 oleh rakyat Malaysia. Katanya, apa-apa yang dimuat naik di laman sosial itu hanyalah atas tuntutan kerja dan bukan realiti kehidupannya.

Tambahnya lagi, jika dilihat dirinya tidur di hotel dan bercuti sana sini, kebanyakkannya adalah di sponsor oleh client atas dasar review yang dibuat olehnya berkenaan tempat itu.



Selain ada perniagaan sendiri, saya juga penyampai radio. Jadi janganlah kata saya bermewah, saya biasa saja. Saya muka awam, bukan muka T20. Seramai 300 pekerja telah dimaklumkan berkenaan pembayaran KWSP. Isu tersebut telah pun selesai.

Ekoran isu caruman KWSP dan bayaran gaji sebelum ini, Shuib berkata dirinya menganggap perkara tersebut sebagai satu pengajaran hidup baginya sebagai seorang majikan yang mempunyai ramai pekerja. Dirinya juga tidak akan sedar dengan masalah berkenaan jika tidak dicuit dengan perkara begini ujarnya.

Bukan itu sahaja, kata pelawak ini juga, dia sanggup tidak mengambil sebarang gaji untuk dirinya sendiri bagi memastikan kondisi kewangan syarikatnya itu benar-benar kukuh dan pekerjanya semua dibayar. Shuib juga tidak berat hati untuk turut mengeluarkan dananya sendiri untuk disalurkan kepada kebajikan pekerjanya.

Saya bukan muka T20 – Shuib



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Misha Omar buat Hannah Yeoh gelabah



Bekas staf ‘terpacak’ depan kilang, anak makcik Kemboja pula tak muncul (Video)

Tersingkir dari FD3, kifarah Shila bergaduh dengan ibu?



Amylea kini isteri abang Bomba

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker