Ingat kau saja ada peguam, Aliff Syukri bagi ‘warning’ kepada Diva AA (Video)

Ingat kau saja ada peguam, Aliff Syukri bagi ‘warning’ kepada Diva AA (Video)

Usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri tampil memberikan pesanan ‘padu’ buat pengacara sensasi, Diva AA yang mahu memfailkan saman malu sebanyak RM100 juta.

Menerusi video yang dimuatnaik di TikTok, Aliff menyatakan bahawa dia sudah cukup menahan sabar dengan sikap pengacara sensasi berkenaan yang sering mengeluarkan ‘kata-kata pedas’.



“Kalau awak nak tahu, dia memang suka hina saya daripada dulu. Dan industri ni kecil je. Kau mengutuk aku melampau-lampau, sampai kat aku.

Aku tak pernah balas lebih-lebih. Bagi aku, aku sabar, sabar, dan sabar.

Dia buat orang boleh, orang tak boleh buat dia. Apa yang dia cakap itu fitnah..Kemarahan saya ada hadnya., jangan sampai saya bertindak. Saya masih hormat awak.”-kata Aliff Syukri

“Tak Cukup Duit Kau Nak Bayar Saman Aku Nanti…”



Dalam pada itu, Aliff Syukri turut menitipkan pesanan untuk tidak mencabar dirinya yang mempunyai peguam untuk turut mengambil tindakan undang-undang terhadap Diva AA.

“Jangan fikir kau je ada lawyer, aku takde lawyer. Aku kalau saman kau, jangan sampai kau lari. Tak cukup duit kau nak bayar saman aku nanti. Aku ni kesian je.

Sedih hidup kau kan mengutuk aku, menghina aku. Aku malas nak gaduh dengan orang. Baik aku buat live mencari rezeki, jual produk, buat bisnes.”-kata Aliff lagi

Baru-baru ini, Diva AA atau nama sebenarnya Azwan Haji Ali nekad mahu memfailkan saman malu terhadap Datuk Seri Aliff Syukri sebanyak RM100 juta selepas tular video yang memaparkan Aliff menarik rambut serta mengheret Diva AA di atas pentas dalam satu acara di Singapura. Mr



Ingat kau saja ada peguam, Aliff Syukri bagi ‘warning’ kepada Diva AA (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Orang kanan mahu Peja letak jawatan ketua PN N Sembilan



Harap anak kau tak jadi sundal – Che Ta

Kegagalan Iron Dome , roket buat U-Turn sehingga bedil hospital di Tel Aviv (Video)



RM500 juta dibelanjakan untuk publisiti semasa pentadbiran Muhyiddin



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker