Apa jadi dengan Peja dan Chegu Bard?

Apa jadi dengan Peja dan Chegu Bard?

Bersatu Negeri Sembilan bergolak kembali.

Ahli jawatankuasa penerangan Bersatu Badrul Hisham Shaharin menuduh pengerusi Bersatu negeri Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu bermain kayu tiga dengan “bersekongkol” Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ahmad Faizal juga timbalan presiden Bersatu di peringkat pusat.



“Cabar @PejaOfPerak nyata kesetiaan pada PN & tidak akan sekongkol dgn @anwaribrahim dalam apa bentuk… Jika tak mampu elok pindah terang terangan..berhenti jadi duri dalam daging.. “Parti juga kena serius..Timbalan Presiden hilang..Mesy pun tak datang..” kata Badrul yang lebih dikenali sebagai Chegu Bard dalam X.

Ini bukan kali pertama Chegu Bard membuat tuduhan serius terhadap Ahmad Faizal yang lebih mesra dikenali sebagai Peja. Dalam bulan Ogos, seusai pilihan raya negeri, Chegu Bard mendakwa pelantikan Ahmad Faizal sebagai pengerusi Perikatan Nasional NS menyukarkan gabungan tersebut mengambil alih negeri berkenaan.

Ahmad Faizal Azumu pula meminta orang ramai supaya tidak mengendahkan sebarang kenyataan dan provokasi dibuat aktivis politik, Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegu Bard.

Apa jadi dengan Peja dan Chegu Bard?



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Boikot syarikat pro Israel di Malaysia sehingga mereka lakukan ini



Janna tanya Ruhainies datang majlis nak menyondol ke?

Irene dedah status hubungan dengan Syamsul Yusof



Cikgu Siva buat kolam Deepavali bendera Palestin (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker