Video aksi panas Axia dipadam, setelah dikecam netizen

Video aksi panas Axia dipadam, setelah dikecam netizen

Tahukah anda, ketika sedang berada era revolusi sosial dimana, semua ada “CCTV”, kerana sebanyak 30 juta rakyat kita memiliki telefon pintar.

Itulah yang berlaku kepada satu pasangan dimana, aksi mereka telah di rakam ketika melakukan aktiviti tidak bermoral dalam kenderaan sewaktu di jalan raya.



Video aksi tidak bermoral tersebut telah di muat naik di aplikasi Tik Tok oleh anchaleejaidee1 dan telah menjadi tular sejak semalam hingga menjadi bualan pengguna netizen setelah melihatnya.

Video yang berdurasi 50 saat itu telah memperlihatkan aksi berpelukan dalam sebuah kereta Perodua Axia berwarna hitam di jalan raya.

Meskipun aksi dalam video berkenaan tidak begitu jelas, namun dapat dilihat wanita bertudung itu sedang berbaring diatas peha pemandu, lantaran itu, ia mengundang persepsi kurang enak dalam kalangan netizen.

Selain itu, perakam video berkenaan turut dikecam netizen kerana ada membuat dakwaan seakan-akan ingin menyebarkan fitnah dan aib pasangan terbabit.



Ekoran menerima tamparan hebat netizen, hasil tinjaun mendapati video berkenaan telah dipadam oleh pengguna Tik Tok itu.

“Yang merakam pun 2 kali 5 juga mengundang kemalangan dijalan raya, fokus pemanduan, bukan sibuk rakam pemandu lain – FJ Fame Julian

“Cukup-cukup lah aibkan orang – Asrul As

“Kenapa la sebarkan, mesti “owner” malu tertekan sampai bila-bila.. kalaulah terkena pada ahli keluarga dia nasib la – Khairul Speedhunter,” komen netizen yang mengecam tindakan perakam berkenaan.



Video aksi panas Axia dipadam, setelah dikecam netizen


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Ada apa dengan 11 Mac, 19 April dan 17 September?



Pelakon Indonesia, Cassandra Angelie kantoi melacur



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker