Cabul anak, tetak isteri

Cabul anak, tetak isteri

Seorang lelaki di Indonesia ditahan polis selepas disyaki menetak isteri dan mencabul anak perempuannya yang baru berusia belasan tahun.

Memetik laporan Detik, suspek yang berusia 37 tahun itu bertindak kejam dengan menetak isterinya ketika wanita itu sedang menziarahi rumah jiran. Suspek dikatakan telah memasuki rumah jiran tersebut dan memanggil isterinya.



Wanita itu kemudian keluar dan alangkah terkejutnya apabila suspek tiba-tiba menyerang dengan menetak kepala dan tangan mangsa sehingga mengakibatkan salah satu jarinya putus.

Menurut saksi, pada awalnya dia langsung tidak mengesyaki apa-apa sehinggalah dia terdengar jeritan mangsa. Saksi kemudian keluar dan melihat mangsa meraung kesakitan dengan keadaan berlumuran darah. Suspek yang telah melarikan diri berjaya ditahan polis.

Difahamkan suspek mengaku melakukan perbuatan itu kerana cemburu namun saksi mendakwa punca kejadian adalah disebabkan suspek berang si isteri melaporkan kepada polis mengenai perbuatan cabulnya terhadap anak kandung mereka. Mangsa kini masih mendapatkan rawatan di hospital.
Sumber: Detik

Cabul anak, tetak isteri



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Video dakwa BCL, Tiko mabuk di kelab malam tular



Roy Azman, keluarga terbabit kemalangan,kereta rentung (Video)

Dolla dah hilang ‘Melayu’?



Babak ciuman, Hun Haqeem & Daiyan Trisha dikecam netizen

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker