Abang ipar durjana terlibat dalam rogol adik ipar secara berkumpulan

Abang ipar kepada wanita berusia 27 tahun yang dirogol secara berkumpulan di sebuah rumah di Wangsa Maju bulan lalu, dipercayai turut terlibat dalam kejadian itu.

Suspek berusia 29 tahun dipercayai merogol adik iparnya itu.

Ketua Polis Wangsa Maju, Ashaari Abu Samah, berkata berikutan itu, pertuduhan sebelum ini akan dipinda mengikut Seksyen 376 (1) Kanun Keseksaan dibaca bersama Seksyen 34 Kanun Keseksaan.



“Turut dituduh empat lagi suspek yang ditahan selepas mendapat arahan daripada timbalan pendakwa raya,” katanya menurut Berita Harian.

Sebelum ini, Ashaari dilaporkan berkata, empat suspek berusia 25 hingga 32 tahun dipercayai terbabit dalam kes rogol berkumpulan itu ditahan dalam operasi khas pada 7 hingga 9 Sept lalu.

Katanya, seorang lelaki tempatan ditahan di Taman Melawati disusuli penahanan dua lelaki warga tempatan di Bachok, Kelantan.

Polis kemudian memberkas suspek kelima iaitu seorang lelaki tempatan di Setapak.



Pada 8 Sept lalu, abang ipar mangsa didakwa di Mahkamah Kuala Lumpur mengikut Seksyen 109 Kanun Keseksaan dan dibaca bersama Seksyen 375 (B) Kanun Keseksaan.

Dia bagaimanapun mengaku tidak bersalah sebaik pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah di hadapan Hakim Izralizam Sanusi.

Kejadian itu dipercayai berpunca daripada tindakan lelaki berkenaan mahu melangsaikan hutang, dan membenarkan rakannya merogol mangsa bergilir-gilir 30 Ogos lalu.

 



Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Pelakon janda sondol suami orang



Allah nak tarik nikmat balik kejap saja – Syafiq Amzah

Ruhainies ditegur pakai seksi nampak lurah



Nur Nilam dedah video intim Azlan Komeng



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker