Zul Ariffin jadi Mutawif? (Video)

Zul Ariffin jadi Mutawif? (Video)

Aktor berbadan sado, Zul Ariffin baru-baru ini meraih perhatian warganet selepas dia berkongsi pengalaman menunaikan haji di Mekah.

Zul sempat membuat live ketika berada di sana dan menerusi TikTok, tular video di mana pelakon tinggi lampai itu menjawab soalan seorang peminat.



Individu tersebut bertanya jika sekiranya Zul memasang niat dan ingin menjadi seorang mutawif kepada jemaah yang menunaikan haji atau umrah.

Dia yang terhibur dengan soalan tersebut tampil membalas dengan ringkas bahawa dia tidak mahu menjadi mutawif namun memasang niat untuk kembali ke tanah suci itu selepas ini.

Saya tak jadi mutawif. Kalau saya jadi mutawif saya tak tahulah apa jadi kat jemaah. Saya jadi mutawif bahaya. Japgi kang tak jadi apa, naya.”

Pelakon drama Perempuan Itu tersebut turut memohon agar peminat mendoakannya kerana akan berulang alik dari Mekah ke Malaysia namun tidak menyatakan atas urusan apa.



Dalam pada itu, aktor berkenaan juga banyak berkongsi situasi semasa menunaikan haji dan pengalamannya sepanjang berada di sana.

Menerusi ruangan komen ramai yang sempat memberi pesanan kepada Zul untuk tidak berlakon babak bersentuhan dengan pelakon wanita lain.

Sesetengah individu mendoakan agar pelakon yang pernah mempunyai beberapa kontroversi panas itu istiqomah selepas pulang ke Malaysia.

Zul Ariffin jadi Mutawif? (Video)



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Jangan ingat kau ‘power’ sangat – Adlin Aman Ramli



Abby gaduh dengan Norman? (Video)

Tan Sri kenapa terasa – Aliff Syukri



Konvoi ‘supercar’ tular halang lalu lintas disaman polis

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker