Netizen Sebak Baca Ucapan Terakhir Meerqeen

Netizen Sebak Baca Ucapan Terakhir Meerqeen

Netizen Sebak Baca Ucapan Terakhir Meerqeen

Netizen Sebak Baca Ucapan Terakhir Meerqeen

Muhammad Shameer Shauqeen Shaiful Izam atau lebih dikenali sebagai Meerqeen, dilahirkan pada 4 Jun 2001 dan berasal dari Ampang. Meerqeen juga merupakan seorang pelakon, model dan penyanyi lelaki dari Malaysia.

Meerqeen memulakan kerjayanya, selepas menyertai satu pertandingan Hero Remaja 2019/2020. Dan Meerqeen lebih dikenali ramai, apabila drama lakonannya bersama Anna jobling iaitu ‘Melur Untuk Firdaus’ mendapat tempat di hati penonton bukan sahaja di Malaysia malah di Indonesia juga.


Baca Artikel Menarik:

Puteri Sarah dah macam Ira Kazar pulak


Baru-baru ini, Meerqeen memuat naik satu gambar bersama Anna di laman instagram miliknya, gambar tersebut mendapat perhatian dari peminatnya. Meerqeen meluahkan pada gambar berkenaan bahawa, dia tidak sempat untuk update apa-apa mengenai drama Melur Untuk Firdaus 2 itu, kerana sibuk dengan kerjanya di luar negara.

“Saya tidak update apa2 mengenai melur untuk firdaus kerana sibuk dengan jadual kerja yang padat, saya nk ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang sentiasa menyokong melur untuk firdaus, tanpa cinta dan sokongan dari kalian drama ini tidak akan jadi seperti ini.

Sebenarnya dalam hati ini masih anyak yang saya ingin ucapkan, tiga ucapan yang saya ingin berikan kepada anda. Terima kasih untuk semuanya, Saranghaeyo dan saya hargai kalian”-tulis Meerqeen


Baca Artikel Menarik:

Polis berkas lelaki lempar kelongsong senapang patah dalam istana


Rata-rata peminat sebak membaca ucapan tersebut dan mereka berterima kasih kepada Meerqeen dan Anna kerana telah menceriakan hari-hari mereka. Mereka juga tak sabar untuk melihat Meerqeen dan Anna, ke hubungan yang lebih serius sehingga ada yang meninggalkan komen “nikah” pada gambar berkenaan.

“Saya sentiasa bersyukur kamu ada dalam kehidupan saya”-tulis mereka

“kawin2, kita pengsan dulu, caption Meerqeen tidak baik untuk jantung ku”-kata mereka

“NIKAH, NIKAH, NIKAH, NIKAH”-tambah mereka

Apa-apa pun, buat masa sekarang masih tiada tanda yang mereka ingin bernikah, namun marilah kita sama-sama doakan agar hubungan mereka kekal dan melangkah ke peringat seterusnya.


Baca Artikel Menarik:

Fiza Halim dah lali kena kecam

Netizen Sebak Baca Ucapan Terakhir Meerqeen


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Allah Benci Isteri Sebegini – Syamsul Yusof

Jasmine tukar agama di India?

Peluk suami waktu zikir, Abby Abadi ditegur netizen

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker