Fiza Halim dah lali kena kecam

Fiza Halim dah lali kena kecam

Baru-baru ini, nama pelakon dan penyanyi, Fiza Halim hangat menjadi perhatian ramai selepas heboh fotonya di Instagram dikatakan terlalu seksi kerana gaya tudungnya yang terdedah dibahagian leher.

Bukan itu sahaja, berdasarkan foto tersebut juga, Fiza memakai baju lengan panjang yang dilihat terlampau ketat sehingga menunjukkan ‘aset’nya.



Berdasarkan hantaran terkini di Instagram, Fiza memuat naik sebuah swafoto berserta kapsyen yang seakan menjawab segala makian dan kritikan dilemparkan kepadanya.

Menurut Fiza, dia mengakui sudah lali dengan segala kecaman tersebut yang hanya lebih menyuntik dirinya untuk menjadi lebih semangat.

“Lagi korang kutuk, semangat tu lagi sampai. Banyak sangat dah kena keji, kena kecam, dah jadi lali. Saya hanya menjadi diri sendiri.. Tak perlu nak hipokrit,” katanya.

Sementara itu, Fiza juga memberi pesanan kepada pengikutnya untuk berhenti mengikutinya di laman sosial seandainya tidak menyukai.



“Tak gitu? Yang suka dan minat saya, sila follow. Kalau tak suka sila tekan butang unfollow ya. Sekian terima kasih,” tulisnya di Instagram berserta tanda pagar #Loveyouall.

Terdahulu, Fiza pernah mendirikan rumah tangga sebanyak tiga kali.

Pada 2010, Fiza berkahwin dengan bekas suami, Ahmed Farriq Zainul Abidin dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan dua cahaya mata, Ferra Aryana dan Feeya Adyrra.

Perkahwinan kedua Fiza pula adalah dengan peserta Akademi Fantasia, Adam, manakala perkahwinan ketiganya pula adalah bersama juruterbang, Aizat Al Jefri. Xtra



Fiza Halim dah lali kena kecam

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Bergegar-gegar Watie naik kuda (Video)



Hattan vs Nursyazwani: Niat betul cara salah

Suami Heliza jawab tuduhan sebagai scammer



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker