Chef Ammar Sindir Chef Melayu?

Chef Ammar Sindir Chef Melayu?

Seperti yang kita tahu, beberapa hari lepas Cef Ammar meluahkan rasa marah ataupun terkilan terhadap sesetengah netizen mendakwa harga makanan yang dijual tidak masuk dek akal.

Selepas membuat hantaran video luahan itu, pelbagai reaksi dari warganet yang telah beliau terima. Ada yang setuju dengan apa yang diperkatakan oleh cef terbabit dan ada juga berpendapat itu merupakan adat resam berniaga, jadi beliau perlu menerima dengan hati terbuka

Dalam pada video itu telah viral, ia telah menarik perhatian seorang pengguna di Twitter untuk memberikan pandangannya terhadap luahan Cef Ammar itu.

Dia berpendapat Cef Ammar berhak untuk meluahkan apa yang beliau rasa akan tetapi jejaka itu kurang bersetuju apabila cef tersebut membandingkan serta ‘menuduh’ cef Melayu yang lain tidak mempunyai sistem kerja yang teratur serta terurus seperti miliknya.

Panjang thread yang dilakukan oleh jejaka itu di Twitternya dan akhir kata, dia tidak menghalang Cef Ammar untuk meluahkan perasaan tetapi berharap agar cef dari Timur Tengah itu untuk lebih professional apabila berkata-kata dan tidak melibatkan isu perkauman. Bn

Chef Ammar Sindir Chef Melayu?


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Bazar Ramadan 2022: Ini senarai 18 bazar yang terbaik seluruh negara

Bayar atau tak boleh keluar dari Malaysia

‘Tiga beradik’ Juadah Istimewa Menjadi Rebutan Di Bulan Ramadan

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker