Dipukul anak saudara kerana tegur ambil ubat nyamuk tanpa izin

Dipukul anak saudara kerana tegur ambil ubat nyamuk tanpa izin

KOTA BHARU – Seorang lelaki parah pada bahagian kepala selepas dipukul dengan sebatang kayu apabila menegur anak saudaranya yang mengambil ubat nyamuk tanpa kebenaran dalam kejadian di sebuah rumah di Kampung Tempoyak di sini, Isnin lalu.

Dalam kejadian pada pukul 11.30 malam itu, mangsa yang berusia 55 tahun sempat berlari ke rumah adiknya yang terletak di kampung sama dalam keadaan berlumuran darah untuk mendapat bantuan.



Pemangku Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Superintendan Mohd. Suhaimi Ali berkata, siasatan awal mendapati, mangsa yang juga duda dan bekerja kampung tinggal seorang diri di rumah berkenaan.

Katanya, ketika kejadian, suspek berusia 30 tahun yang juga tinggal di kampung berkenaan datang ke rumah mangsa sebelum mengambil sekotak ubat nyamuk tanpa kebenarannya.

“Mangsa kemudian menegur suspek yang didakwa sering mengambil barangnya tanpa izin. Keadaan itu menyebabkan suspek berang dan terus memukul mangsa di kepala menggunakan sebatang kayu sebelum melarikan diri.

“Mangsa yang cedera parah dan berlumuran darah terus menuju ke rumah adik sebelum memaklumkan bahawa dia dipukul oleh anak saudaranya sendiri,” katanya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.



Menurut Mohd. Suhaimi, selepas menerima laporan kejadian itu, polis terus menahan suspek pada pukul 8.45 pagi tadi di tepi sungai di kampung tersebut.

Ujarnya, ujian saringan air kencing mendapati suspek positif dadah jenis methamphetamine.

Tambahnya, polis akan mendapatkan perintah reman terhadap suspek esok dan kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan. K Online

Dipukul anak saudara kerana tegur ambil ubat nyamuk tanpa izin




Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Wanita dakwa jumpa Rasulullah alami bipolar disorder (Video)



Michael Ang jadi penyanyi pulak, ini kata Fizz Fairuz

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker