[VIDEO] ‘Pre-Wedding’ Seorang Diri, Bakal Suami Lari Ikut Kekasih Lama

Wanita ini ditinggalkan bakal suami kerana kekasih lama 😔 Jannah tetap teruskan sesi bergambar tetapi berseorangan… Semoga awak berjumpa jodoh yang lebih baik. 🤲🏻

Hasrat seorang bakal pengantin merakamkan gambar ‘pre-wedding’ bersama bakal suaminya tidak kesampaian apabila lelaki itu didakwa melarikan diri bersama bekas kekasihnya.

Lebih menyedihkan, bakal pengantin itu yang dikenali sebagai Jannah tetap meneruskan sesi fotografi berkenaan secara bersendirian walaupun majlis perkahwinan bakal diadakan dalam masa terdekat.



Kisah itu yang tular di laman media sosial dikongsi oleh seorang jurugambar dikenali sebagai Bro Sayap atau Faris di laman sosial Facebook miliknya semalam.

Wanita itu terpaksa merakam gambar “pre wedding” seorang diri.

Menerusi perkongsian itu, Faris menceritakan dugaan bakal pengantin wanita itu apabila kehadiran kekasih lama tunangnya di saat mereka bakal mendirikan rumah tangga.

“Kita hanya mampu merancang, tetapi Tuhan yang menentukan, soal jodoh itu rahsia. Semoga anda kuat menempuh dugaan.



“Nak dijadikan pengajaran buat semua, tolong hargai pasangan anda. Dah dekat majlisnya, namun ditinggalkan kerana kehadiran kekasih lama,” tulisnya.

VIDEO DIBAWAH:-

View this post on Instagram

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)



Baju yang sepatutnya dipakai tunang Jannah pada sesi fotografi tersebut

Sementara itu, rata-rata netizen mengecam tindakan lelaki berkenaan yang lari bersama bekas kekasihnya selain bersimpati dengan nasib gadis berkenaan.

Sumber: Facebook  & Hot.FM



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker