[VIDEO] Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik B

Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik B [VIDEO]

Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ [VIDEO]

Datuk Seri Dr. Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida menjadi bualan ramai selepas pengusaha kosmetik terkenal itu meluahkan hasratnya untuk kelihatan seperti patung Barbie. Oleh itu, dia ingin membuat pembedahan plastik bagi menunaikan hasratnya.

Luahan itu dikongsikan anak kepada Datuk Seri Vida sendiri iaitu Nur Edlynn Zamilleen Muhammad Amin atau lebih dikenali sebagai Cik B menerusi sebuah video dibawah di laman Instagram.

“Mama suka barbie doll, mama nak muka macam ni cantik.

“Mama nak buat plastic surgery,” ujar pengasas produk kecantikan Qu Puteh itu secara berseloroh.



Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik B [VIDEO]

LIHAT VIDEO DIBAWAH:-

Namun, penyanyi Lavida Raya itu nampaknya terpaksa melupakan hasrat dan cita-citanya selepas menerima nasihat daripada anak perempuannya.

Pelakon Lelaki Lingkungan Cinta itu menasihati ibunya bahawa pembedahan plastik itu haram dan berdosa besar, “Tidak bolehlah tidak cantik. Sudahlah saya memang tidak suka patung Barbie lagipun dosa kan.”

Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik B [VIDEO]

Dalam pada itu, rata-rata peminat dan pengikut media sosial Cik B dan Datuk Seri Vida meninggalkan komen yang memuji cara Cik B menegur ibunya secara bersahaja.



Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik B [VIDEO] Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, Datuk Seri Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik [VIDEO]Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ Dengan Cik B [VIDEO]

Selain itu, ada juga yang menyifatkan Cik B sebagai seorang anak yang matang dan pandai menjaga ibunya. Apa pendapat anda tentang reaksi Cik B terhadap permintaan ibunya?

Sumber: Instagram

Mahu Tampil Seperti Barbie Doll, DS Vida Kena ‘Tarbiyah’ [VIDEO] 


Baca Artikel Menarik

Layari Laman Facebook MYKMU NET


[VIDEO] Vida Semangat Tak Sabar Beli Perak FC



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker