Fyna Jebat komen hubungan dengan Zainal Abidin

Fyna Jebat komen hubungan dengan Zainal Abidin

Penyanyi sensasi, Fyna Jebat akhirnya tampil membuka mulut mengenai spekulasi status dirinya dengan bekas jurulatih bola kebangsaan, Datuk Zainal Abidin yang masih menjadi tanda tanya.

Jika sebelum ini, ada yang mendakwa Fyna sebenarnya sudah tidak lagi bersama Zainal, namun baru-baru ini terlihat pula penampakan kedua-duanya sedang makan bersama di sebuah lokasi.



Berikutan itu, Fyna atau nama sebenarnya Nur Syafinaz Jebat yang dihubungi Kosmo! Online mengucapkan terima kasih di atas keprihatinan orang ramai mengenai status perkahwinannya.

No, no no! Saya tak nak cakap apa-apa. Saya mohon difahami. Terima kasih sebab telefon tapi lebih baik saya tidak memberi sebarang komen.

Tular hujung minggu lalu apabila video memperlihatkan kedua-duanya kelihatan mesra malah Zainal turut menyuap hidangan laksa johor kepada penyanyi itu telah mencetuskan tanda tanya dalam kalangan netizen.


Baca Artikel Menarik:

Back up Abang Tesla, Caprice kena lepuk dengan isteri




Kedua-duanya sebelum ini mencetuskan kontroversi apabila mengumumkan sudah berkahwin secara rahsia sekitar awal tahun ini.

Sehubungan dengan itu, ramai yang menyangka bahawa kedua-duanya sudah rujuk kembali sementelah anak perempuan Zainal, Zahira mendedahkan bahawa ayahnya dan Fyna sebenarnya sudah bercerai dan tidak lagi bersama.

Fyna Jebat komen hubungan dengan Zainal Abidin


Baca Artikel Menarik:

Abang Tesla – Biodata, Profil dan Latar Belakang



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Beberapa pihak cepat melompat macam kera suka seolah-olah kami gagal – TMJ



Caprice kata ‘kamu ingat Kerajaan Malaysia macam spender’

Hairul Azreen berhenti berlakon



Gugurnya Air Mata Khai Bahar

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker