Aliff Aziz dengan Sarah Yasmine pulak?

Aliff Aziz dengan Sarah Yasmine pulak?

“Saya merupakan kekasih Aliff Aziz sejak Januari 2024”.

Ini pengakuan yang dibuat seorang wanita, Sarah Yasmine di Instagram malam tadi sekali gus membuka episod baru kecurangan pelakon asal Singapura, Aliff Aziz.



Menerusi perkongsian itu, wanita dipercayai dari Singapura itu juga turut mendakwa Aliff sebenarnya dipergunakan oleh pelakon, Ruhainies.

“Pertama sekali saya bukan berniat untuk mengeruhkan keadaan atau mengaibkan mana-mana pihak, tapi tujuan saya adalah untuk menerangkan situasi sebenar.

“Saya merupakan kekasih kepada Aliff sejak Januari lalu dan apa yang berlaku sememangnya salah, namun tidak wajar kesalahan diletakkan sepenuhnya kepada Aliff seorang saja,” tulisnya di Instagram.

Dalam hantaran itu, Sarah turut menulis kronologi hubungannya dengan Aliff dan mendakwa Aliff ‘curang’ dengannya apabila menjalin hubungan dengan Ruhainies.



Malah, dia turut mendakwa mempunyai bukti perbualan Aliff dengan Ruhianies di WhatsApp yang menunjukkan mereka sedang bercinta.

“Saya ingin memohon maaf kepada mana-mana pihak yang terkesan dengan kenyataan dan pendedahan saya ini. Sejujurnya memang ada silap daripada pihak saya,” tulisnya.

Dalam masa sama, Sarah turut mengakui isteri Aliff, Bella Astillah tahu dengan kewujudannya.

Dalam hantaran yang sama, Sarah turut berkongsi video mesra dirinya dengan Aliff yang memaparkan aksi memeluk lengan serta mencium pipi.



Sementara itu, pendedahan wanita itu sememangnya menarik perhatian netizen dengan lebih 2,000 komen di hantaran berkenaan.

Antaranya ialah “penyondol disondol penyondol, lalu penyondol terasa sakit hati disondol oleh penyondol lalu penyondol memuat naik ‘statement’ penyondol”.

“Tak faham betul. Bella yang memegang status isteri. Yang perempuan ni, terpaling jadi bini ka?” tulis seorang netizen.



“At this point, sape bercinta dengan Aliff Aziz aku anggap dia gila jelah,” tulis seorang lagi netizen.

Kontroversi rumah tangga Aliff dan Bella tercetus lagi selepas Aliff ditangkap khalwat dengan Ruhainies di sebuah kondominium mewah, di sini, Mac lalu.

Tidak tahan kerap menjadi mangsa curang dan mendakwa Aliff melakukannya sebanyak 11 kali, Bella memfailkan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 11 Mac lalu. HM

Aliff Aziz dengan Sarah Yasmine pulak?

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Jantan takdak teloq – Puteri Sarah

Sakit apendiks, kaki pula yang kena potong



Bella tenang disamping Syed Saddiq

Peniaga tembikai agih buah kepada pengguna jalan raya [VIDEO]

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker