View Chin Dah Kahwin Dengan Penyondol@Mira

View Chin Dah Kahwin Dengan Penyondol

View Chin Dah Kahwin Dengan Penyondol
View Chin Dah Kahwin Dengan Penyondol

Semalam, teruk influencer popular yang juga merupakan seorang usahawan di TikTok dikecam netizen susulan isu berlaku curang dengan staf sendiri.

Staf yang dikenali sebagai Mira itu turut menerima kritikan yang amat hebat daripada netizen hingga dilabel sebagai perempuan murah kerana didakwa sudah meniduri bos sendiri.

Bagaimanapun, terbaharu, tular beberapa foto screenshot di Facebook memaparkan Mira atau nama sebenar Amirah Aqilah memakai baju pengantin sambil duduk di atas pelamin.

Melalui hantaran tersebut, dapat dilihat foto tersebut dimuat naik sendiri oleh ibu ataupun bapa Mira yang meluahkan rasa syukur kerana anak perempuannya sudah pun bernikah pada tahun 2021

Susulan tular hantaran tersebut di Facebook, rata-rata netizen membuat beberapa spekulasi sama ada Mira merupakan seorang janda ataupun benar-benar sudah berkahwin dengan influencer tersebut.


Baca Artikel Menarik:

Seorang Lagi Bekas Staf View Chin Dedah Perangai Buruk Mira

Namun, kesahihan mengenai spekulasi yang dibuat netizen masih belum dapat dipastikan, memandangkan kedua-dua belah pihak masih mengunci mulut susulan isu masih ‘panas’.

SUMBER : Facebook


Baca Artikel Menarik:

Luahan hati View Chin

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker