Resipi sambal sotong Ira Kazar laku keras!

Cik Bunga pun sama macam netizen-netizen sekalian juga yang perasan sejak kebelakangan ini, isteri Syamsul Yusof, Ira Kazar, rajin membuat perkongsian resipi masakannya di media sosial.

Tak sangka juga, rupa-rupanya anak pelakon Kazar Saisi yang seorang ini, ‘terer’ dalam bab masak memasak di dapur. Paling mendapat sambutan adalah ketika dia berkongsi resipi memasak sambal sotong caranya.

Wah! Ramai betul yang berikan respons. Siap cuba buat jugalah di rumah nak tahu sama ke tidak rasa macam kaedah masakan Ira.

Memanglah resipi itu boleh saja dicari di ruangan internet atau paling kurang pun, tanyalah para ibu masing-masing bukan.

Tetapi rasa Cik Bunga, peminat dan pengikut Ira ini mungkin nak mencuba berinteraksi dengan Ira.

Maklumlah, selama ini pun Ira tak adalah begitu aktif atau mahu berkongsi sangat di media sosial. Rasa Cik Bunga, dia tak berapa hendak berkongsi gambar bersama Syamsul pun.

Ada lah hari itu, sekali dua, dia ada muat naik dan ‘belanja’ gambar Syamsul di Instagram Story (IGS). Tapi resipi sambal sotong Ira paling laku keras Cik Bunga tengok. Ramai yang responsif. Sesekali timbul juga rasa lucu di hati.

Bukan apa, teringat sebelum ini, semasa Ira dilanda kontroversi membabitkan hubungannya dengan Syamsul dan Puteri Sarah, ramai yang kecam dirinya.

Tup-tup, bila dia kongsi resipi sambal sotong, bukan main ramai yang respons.

Tapi itulah agaknya cara Ira pikat hati Syamsul ya. Macam orang tua-tua selalu berkata, nak pikat suami, ikatlah perutnya. Tak begitu?

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kakak wanita disondol anak pasangan pelakon beri respon

Marissa ‘kejar’ sehingga Aslam tak daya melawan , dakwa bekas isteri

Marissa pernah bersumpah tak akan menyondol lagi – Misya

Mencarut sebelum meninggal dunia

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker