Netizen Terkejut Tengok Tangki Air Di Kelantan Macam Gulai Daging Kawah

Netizen Terkejut Tengok Tangki Air Di Kelantan Macam Gulai Daging Kawah

Tular sekeping foto di Twitter baru-baru ini di mana ramai tertipu kerana sekali pandang ia nampak seperti satu jenis lauk yang dimasak dalam kuantiti yang banyak.

Namun, alangkah terkejutnya masing-masing apabila mendapat tahu gambar yang dilihat mereka itu sebenarnya adalah keadaan sebenar tangki air penduduk di Kelantan.

Menerusi ‘posting’ di Twitter itu, individu yang memuat naik foto tersebut mencadangkan agar kerajaan negeri berkenaan ditukar pada PRU15 kerana keperluan asas untuk rakyat seperti menyediakan air bersih pun tidak dapat ditunaikan.

Elok sangatlah PRU15 kerajaan Kelantan tu ditukar, benda asas keperluan rakyat ko culas.”

Menjengah ruangan ‘thread’ di bawah, rata-rata warganet memberikan respon di mana kebanyakan daripada mereka akui terkejut melihat kekotoran tangki air tersebut.

Ramai yang salah sangka bahawa apa yang mereka lihat itu adalah makanan seperti kuah sate/kacang, gulai daging kawah dan rendang.

Seorang netizen tertanya apa faktor yang membuatkan kerajaan negeri itu tidak boleh bertanggungjawab dalam hal ini.

Sampai sekarang tak faham kenapa tak boleh buat tanggungjwab betul-betul. Duit yang dapat pi ke mana kalau bukan untuk kebajikan rakyat.” Bn

https://twitter.com/thedialogueutoh/status/1532663432075325440?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1532663432075325440%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fbeautifulnara.com%2Fmacam-gulai-daging-kawah-tular-gambar-di-twitter-netizen-terkejut-tengok-tangki-air-di-kelantan%2F

Netizen Terkejut Tengok Tangki Air Di Kelantan Macam Gulai Daging Kawah


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Annuar Musa akui ‘ingkar’ pada kehendak Pengerusi BN

Ajal Ketika Tukar Tayar Kereta Pancit, Dua Maut Di Rempuh Lori [VIDEO]

Glamor, nama sahaja tak cukup, Norman takkan masuk politik

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker