Tidak Cukup Bagus Dan Tidak Memenuhi Piawaian, Sila Tinggalkan Man United – Juan Mata

Tidak Cukup Bagus Dan Tidak Memenuhi Piawaian, Sila Tinggalkan Man United – Juan Mata

JUAN Mata telah menggesa untuk menetapkan semula di Manchester United kerana dia mencadangkan mana-mana pemain yang tidak memenuhi piawaian tidak seharusnya berada di Old Trafford.

United telah mengalami satu lagi musim yang suram dan, tanpa mengira keputusan dalam perlawanan terakhir mereka di Crystal Palace, akan menamatkan kempen dengan pungutan mata terendah dalam sejarah Liga Perdana Inggeris.

Ole Gunnar Solskjaer telah dipecat pada akhir November sebelum pelantikan jangka pendek Ralf Rangnick, bakal mengakhiri musim dengan kadar kemenangan paling rendah berbanding mana-mana pengurus United dalam sejarah EPL (kini 43.5 peratus — 10 kemenangan daripada 23 perlawanan).

Erik ten Hag adalah orang seterusnya yang ditugaskan untuk mengubah nasib United, dan pemain tengah Mata menggesa penambahbaikan daripada pasukannya pada musim depan kerana persoalan berterusan mengenai komitmen dan sikap pemain.

“Ia jelas bahawa di atas padang, kami telah melakukan banyak kesilapan,” kata Mata kepada The Athletic.

“Kami juga boleh menangani situasi tertentu yang berlaku dalam kelab, perubahan pengurus, perkara negatif.

“Akhirnya, kami membiarkan itu mungkin menjejaskan terlalu banyak tenaga Carrington.

“Sesetengah piawaian tidak dipenuhi. Sama ada sikap, tahap latihan, aktiviti di luar padang, yang tidak termasuk pemain, kami belum cukup bagus. Jadi di situlah kami boleh belajar.

“Selain itu, perkara tertentu berada di luar kawalan kami, yang tidak sepatutnya kami biarkan menjejaskan kami. Anda berasa begitu apabila anda melihat perkara tertentu tidak cukup baik. Tetapi kami tidak sepatutnya membiarkan perkara itu berlaku.

“Banyak keadaan boleh menjejaskan tingkah laku tertentu. Jika anda tidak mempunyai asas yang kukuh, apabila perkara buruk datang, sukar untuk kekal bersama.

“Kami memerlukan menetapkan semula budaya ke dalam kelab ini. Itulah pendapat saya. Piawaian, apa yang dimaksudkan untuk mewakili kelab ini kepada mana-mana pemain, apa yang melayakkan anda bermain untuk Manchester United, apa yang diharapkan di atas padang dan di luar padang.

“Banyak perkara yang perlu jelas — ini adalah Manchester United dan sesiapa yang tidak memenuhi piawaian itu tidak memenuhi tugas dan tidak sepatutnya berada di sini.”-AA

Tidak Cukup Bagus Dan Tidak Memenuhi Piawaian, Sila Tinggalkan Man United – Juan Mata

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


DJ Dave Menyanyikan Lagu Raya Untuk Pandalela Di Hanoi

Farahdhiya tayang paha sebaik habis Ramadan

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker