Zakar nyaris putus dipotong isteri

Gambar Hiasan

JAKARTA – Seorang lelaki dari Lumajang dalam wilayah Jawa Timur, berdepan dengan detik cemas apabila alat kelaminnya nyaris dipotong oleh isterinya, lapor program berita Liputan 6 hari ini.

Menurut laporan, mangsa yang dikenali sebagai AH sebelum itu sedang bersiap sedia untuk melakukan hubungan intim dengan isterinya, HS.

Suspek sempat pergi ke dapur rumah dan mengambil sebilah pisau sebelum kembali ke dalam bilik tidur dan berpura-pura ingin melakukan hubungan seks.

Dia kemudian menghunus pisau tersebut secara tiba-tiba untuk memotong zakar suaminya, namun cubaannya gagal kerana pisau itu hanya mengenai bahagian pangkal zakar mangsa.

Mangsa dalam keadaan stabil dan dirawat di Hospital Djatiroto. – Polis Jatirito

Menurut Ketua Polis Jatirito, Asisten Komisioner Polis Rudi Isyanto, selepas insiden tersebut, suspek cuba membunuh diri dengan menggunakan pisau yang sama.

Disebabkan berlakunya kekecohan, ibu bapa mangsa menyedari kejadian itu dan menjerit untuk meminta pertolongan daripada jiran-jiran.

“Berdasarkan maklumat yang kami peroleh, tindakan suspek itu dilihat menjangkaui sikap seorang yang normal.

“Suspek juga didakwa sering melakukan perbuatan yang tidak wajar seperti orang yang mengalami gangguan jiwa atau tekanan mental,” kata Rudi. – AGENSI


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Bukan isteri arwah yang kejar harta tetapi plaintif – Hakim

Kembali dalam politik, Ini jawapan Rafizi Ramli

Mengapa MUDA Sangat Mesra Dengan DAP

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker