Puteri Balqis Mohon Maaf Secara Terbuka Daripada Mia, Kami Tak Kacau Hidup Orang [VIDEO]

Puteri Balqis Mohon Maaf Secara Terbuka Daripada Mia, Kami Tak Kacau Hidup Orang [VIDEO]

Seperti mahu mengakhiri krisis tiada didikan agama, pelakon Puteri Balqis membuat permohonan maaf secara terbuka menerusi Instagram yang ditujukan khas buat rakan seperjuangan, Mia Sara.

Puteri Balqis atau mesra disapa Aqish bagaimanapun memohon agar Mia, 17, tidak mengulangi insiden yang meremukkan hatinya terutama kerana melibatkan kehidupannya dan maruah ibu tersayang, Norashikin Mohd. Aziz.

Menurut pelakon Akulah Balqis itu, komen yang ditinggalkan Mia merupakan fitnah terbesar sedangkan dia dan ibunya tidak pernah mengganggu kehidupan orang lain.

“Ikhlas dari diri saya, saya mohon kemaafan daripada anda dan juga bapa anda, uncle Ridhuan dan tidak terkecuali, saya mohon maaf kepada semua peminat dan penyokong anda.

“Aqish dan ibu buat hal kami sendiri dan kami tak kacau orang. Jadi, saya sangat terkilan dengan komen dari anda kepada orang awam tentang saya yang mengatakan bahawa saya tidak dibesarkan dengan baik oleh keluarga.

“Itu adalah satu fitnah yang besar dan apabila anda cakap keluarga saya, satu-satunya keluarga saya adalah ibu saya.

VIDEO DIBAWAH:-

Balqis juga enggan mempedulikan apa orang ingin katakan tentang hubungannya dengan Tuhan.

“Saya tak tunjukkan rasa sayang saya kepada Tuhan melalui gambar tetapi saya tunjukkan rasa cinta saya kepada Tuhan saya melalui puisi dan saya tunjukan rasa taubat saya melalui penulisan.

“Dan, tidak semua orang sedar akan perkara tersebut,” ujarnya.

Menerusi video sama, pemenang trofi Pelakon Wanita Terbaik Drama Anugerah Skrin 2014 itu turut mengucapkan terima kasih kepada khalayak yang tidak henti-henti memberikan sokongan biarpun dirinya berdepan kecaman ramai atas apa yang berlaku.

“Dan, untuk semua para penyokong, apa yang boleh saya cakap, anda sangat baik dan tidak bising serta telah beri saya banyak rasa cinta,” katanya.

Sebelum menggulung video berkenaan, Balqis meninggalkan pesanan buat orang ramai: “Dan, ini daripada saya untuk anda semua, biar orang hakimi anda, biarkan orang memberi tanggapan salah tentang anda, tiada apa untuk dibuktikan dan teruskanlah buat perkara baik.”

Terdahulu, Mia menerusi untaian komen TikTok menyentuh tentang kehidupan Balqis yang disifatkan sebagai kurang didikan gaya hidup Islamik sejak kecil namun mempertahankan, perihal tersebut bukan kesalahan berpunca daripada dirinya. – K! ONLINE

Puteri Balqis Mohon Maaf Secara Terbuka Daripada Mia, Kami Tak Kacau Hidup Orang [VIDEO]

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214

Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Resepi Mee Sup Pedas Cina, Bikin Terliur

Juri program ‘najis’, tak hadap kau sekolah tak? – Diva AA

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker