Sokongan padu UMNO penting untuk selesaikan isu rakyat – Ismail Sabri

BERA – Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob mahu terus mendapat sokongan parti sebagai Perdana Menteri untuk membantunya fokus menyelesaikan isu ekonomi dan kesihatan dihadapi rakyat.

Beliau berkata, walaupun kes Covid-19 semakin menurun berbanding di awal pelantikannya sebagai Perdana Menteri dan ekonomi negara juga dilihat semakin pulih, tugas itu masih belum berjaya dilunaskan dengan sepenuhnya.

“Saya perlu sokongan daripada parti untuk menaikkan semangat saya untuk perjuangan. Isu terbesar adalah isu rakyat dan bukan politiking yang tak habis-habis.

Ismail Sabri (depan tengah) ketika menyanyikan lagu Bersatu, Bersetia, Berkhidmat pada Majlis Perasmian Mesyuarat Perwakilan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian di Dewan Konvensyen Daerah Bera hari ini.

 – Foto Bernama

“Kes memang semakin menurun tapi masih di sekitar 4,000. Jangan ingat kita dah bebas sepenuhnya dari Covid-19 dan tanggungjawab saya masih lagi besar dan perlu saya lakukan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan Wanita, Pergerakan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Bera di sini pada Sabtu

Sokongan padu UMNO penting untuk selesaikan isu rakyat – Ismail Sabri


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


3 ‘Tan Sri’ rancang tahan Najib semasa mesyuarat Kabinet didedahkan

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker