Bentuk Badan Zara Zya Jadi Bualan

Bentuk Badan Zara Zya Jadi Bualan

Zainurul Razia Mohd Zainuddin atau lebih dikenali sebagao Zara Zya merupakan seorang pelakon, penyanyi, dan pengacara yang terkenal di Malaysia. Wajahnya sering menghiasi di kaca televisyen menerusi drama-drama lakonannya yang menyentuh hati dan menjiwai watak.

Zara Zya lebih dikenali ramai selepas beberapa dramanya yang menjadi tontonan ramai sehingga menjadi bualan di Malaysia seperti Love You Mr Arrogant yang digandingkan bersama Azlee Khairi.



Memulakan kerjayanya pada tahun 2002 kini Zara Zya telah memperolehi pelbagai anugerah yang dimenanginya seperti artis baru meleTOP, artis baru wanita popular, pelakon wanita terbaik, pelakon wanita terbaik drama rantaian dan lain-lain.

“Dah La Cantik, Berlakon Pon Mantap”

Baru-baru ini, hangat diperkatakan mengenai satu video yang dimuat naik menerusi laman media sosial tiktok milik Zara Zya yang meraih perhatian ramai. Video berkenaan kini meraih jumlah tontonan sebanyak 126 ribu, tanda suka sebanyak 11 ribu dan komen sebanyak 2 ratus.

Di dalam video berkenaan, memaparkan Zara Zya yang sedang berjalan dan memakai busana labuh berwarna hitam yang dipadankan dengan sarung tangan serta tudung warna yang sama telah menarik perhatian netizen.



Rata-rata peminatnya mengagumi bentuk badan Zara Zya yang dikatakan sebagai Bodygoals atau idaman para wanita diluar sana. Mereka juga menginginkan bentuk badan sebegitu dan mendapat semangat untuk memulakan senaman bagi mendapat badan sebegitu selepas melihat video tersebut.

“Santekknya badan dia weihhh bodygoals! aku nak badan camtu”

“Baru aku tahu kita ada pinggang sebenarnya, kena diet balik ni”

“Nak kurus macam ni jugak, tapi diet sehari esoknya aku bedal makan macam2 dah hahaha”-kata mereka



Apa-apa pun, bentuk badan Zara Zya sememangnya menjadi idaman setiap wanita namun semuanya akan kelihatan cantik sekiranya kita berusaha bersenam dan menjaga pemakanan untuk mendapatkannya. Mr

Bentuk Badan Zara Zya Jadi Bualan

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Duit Dini Schatzmann habis

Shila Amzah serabut tengok mak bapa bergaduh



Suami curang ‘dibantai’ isteri di restoran di hadapan skandal

Wajah Enot Dah Berubah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker