Pakaian seksi selebriti Malaysia dah macam Hollywood (Video)

Pakaian seksi selebriti Malaysia dah macam Hollywood (Video)

Sedia maklum, agama rasmi di negara Malaysia adalah Islam, jadi imej sebagai orang Islam sememangnya amat dititik beratkan oleh masyarakat, lagi-lagi jika anda seorang selebriti ataupun pempegaruh.

Seperti baru-baru ini, di sebuah event fesyen yang didatangi oleh ramai selebriti telah menarik perhatian netizen dan ini kerana cara pemakaian yang dipakai oleh selebriti wanita di majlis tersebut didakwa tidak melambangkan seperti umat Islam.

Antara pemakaian selebriti wanita yang menjadi bualan netizen adalah Amelia Henderson, Mimi Lana, Eyka Farhana serta Azira Syafinaz.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen ‘tergamam’ melihat fesyen yang dipaparkan oleh selebriti-selebriti wanita tersebut dan menganggap mereka hanya Islam dalam kad pengenalan sahaja tetapi sama sekali tidak hidup seperti orang beragama Islam.

Dalam pada masa yang sama, ada juga berseloroh barangkali cuaca di Malaysia kini panas dan disebabkan itu mereka semua memakai baju ‘tidak cukup kain’.

Sehingga artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih lebih 140,000 tontonan daripada pengguna TikTok dan sebanyak 5000 tanda suka diterima.

Pakaian seksi selebriti Malaysia dah macam Hollywood (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Puteri Sarah Lebih Cantik Pakai Baju Nikah – Netizen

Cincin tunang Shuib & Watie, lain dari yang lain

Nak beli mainan dengan adik, budak 6 tahun pandu kereta sejauh 2.5 km mengalami kemalangan [VIDEO]

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker