Euro 2020, Wales Tersingkir Buat Bale Tinggalkan Sesi Temubual [VIDEO]

GARETH Bale enggan menjawab pertanyaan mengenai masa depannya setelah Wales tersingkir daripada Euro 2020 dengan kekalahan 4-0 di tangan Denmark.

Kasper Dolberg meledak dua gol sebelum dua jaringan daripada Joakim Maehle dan Martin Braithwaite membenarkan Denmark melangkah ke suku akhir dengan kemenangan bergaya di Amsterdam.

Ia merupakan pertama kali Wales mengalami kekalahan berturut-turut dalam kejohanan utama — selepas tewas kepada Itali dalam peringkat kumpulan — skuad kendalian Robert Page terpaksa menamatkan perlawanan dengan 10 pemain selepas Harry Wilson dilayang kad merah.

Kekalahan Wales itu sekaligus membenarkan Denmark sebagai pasukan pertama meraih kemenangan dengan empat jaringan atau lebih dalam dua perlawanan berturut-turut dalam sejarah Kejuaraan Eropah.

Pemain berusia 31 tahun itu — yang akan kembali ke Real Madrid setelah menghabiskan tempoh pinjaman di Tottenham –mengatakan sebelum kejohanan bahawa dia telah membuat keputusan mengenai masa depannya, walaupun dia tidak akan mengungkapkannya sehingga kempen Wales selesai berakhir.

Namun, diminta untuk memperluasnya dalam temu bual dalam BBC Sport berikutan kekalahan Wales, Bale segera berjalan keluar menuju ke bilik persalinan.

Euro 2020, Wales Tersingkir Buat Bale Tinggalkan Sesi Temubual [VIDEO]


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


FDA tambah amaran radang jantung pada Pfizer, Moderna

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker