Meerqeen dah jadi sado, peminat kian teruja

Meerqeen dah jadi sado, peminat kian teruja

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon, penyanyi dan model yang berasal dari Malaysia, Muhammad Shameer Shauqeen Shaiful Izam atau lebih dikenali sebagai Meerqeen, dilahirkan pada 4 Jun 2001 dan berasal dari Ampang.

Meerqeen memulakan kerjayanya, selepas menyertai satu pertandingan Hero Remaja 2019/2020. Meerqeen lebih dikenali ramai, apabila drama lakonannya bersama Anna jobling iaitu ‘Melur Untuk Firdaus’ mendapat tempat di hati penonton bukan sahaja di Malaysia malah di Indonesia juga



Badan yang mempunyai otot yang besar adalah idaman bagi setiap lelaki yang berada di gym. Bagi mereka, bukan mudah untuk membina badan dengan membesarkan otot-otot. Risiko kesakitan otot terluka pasti akan dirasai bagi sesiapa sahaja yang sedang membina badan serta kesabaran yang tinggi harus ada untuk mendapat keputusan yang baik.

Sejak kebelakangan ini, Meerqeen kelihatan rajin untuk membuat senaman di gym bersama beberapa orang rakannya. Sebagai seorang selebriti, dia harus menjaga penampilan serta badannya agar kelihatan lebih segak bagi menarik lebih ramai peminat.

Peminat lebih teruja melihat Meerqeen yang sekarang apabila kelihatan lebih bagus dan lebih maskulin. Mereka juga gemar memuat naik gambar Meerqeen yang kini kelihatan lebih sado berbanding dahulu.

Tambahan pula, Meerqeen kini haruslah lebih menjaga penampilannya apabila dia menjadi duta bagi jenama-jenama antarabangsa. Mr



Meerqeen dah jadi sado, peminat kian teruja

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Janna Nick ditegur percaya dengan benda syirik



Tak sangka TMJ berkenan tonton video saya – Wan Mahussin

Video Tak Senonoh Mirip Pelakon Indonesia Bersama Skandal Tersebar



Bubblebee Tempat ‘Cuci Duit’, Ditaja Freemason, Ini Jawab Shuib



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker