“Janganlah…Jauhkan lah Yusuf Bahrin Dari Golongan ni….” – Netizen

Yusuf Bahrin atau nama sebenar beliau Muhammad Yusuf Bahrin merupakan seorang pelakon yang semakin meningkat naik.

Memulakan kerjaya sebagai pelakon pembantu dalam beberapa drama kini nama beliau mula menjadi sebutan setelah memegang watak sebagai Dr. Amar di dalam drama Sweet Dream di samping Ben Amir dan Mira Filzah. Watak terbaru beliau sebagai Rahman di dalam drama Perempuan Tanpa Dosa juga mencuri tumpuan kerana keserasian dengan pelakon wanita drama itu iaitu Uyaina Arshad yang melakonkan watak Usu Sakinah.

Wajahnya sering dikaitkan dengan pelakon Aeril Zafrel kerana agak seiras dengan pelakon itu.

Walaupun sering di kaitkan dengan Aeril namun Yusuf tampil dengan identitinya tersendiri dan meminta peminat tidak membandingkan beliau dengan suami Wawa Zainal itu.

Yusuf memuatnaik gambar terbaru di media sosial beliau bersama adik kepada Neelofa iaitu Ameera Khan atau lebih dikenali dengan nama Instagram Little Miss Khan.

 

Netizen bagaimanapun memberikan pelbagai reaksi kepada gambar tersebut. Ramai yang kurang senang melihat Yusuf bergambar bersama Ameera Khan.

Sebagai rekod tindakan Ameera dan adik beradiknya yang lain Unfollow PU Riz dan mendedahkan permasalahan keluarga mereka

Kecoh Di Media Sosial, Netizen Dakwa Keluarga Neelofa ‘UNFOLLOW’ PU Riz?

Ia menimbulkan pelbagai andaian di kalangan netizen kerana merasakan tindakan adik beradik itu berkongsi luahan rasa dan sindiran di media sosial adalah tidak wajar.

Warganet kebanyakkannya mngalkan komen-komen sindiran dan menasihati Yusuf supaya berhati-hati serta mengelakkan daripada mempunyai sebarang hubungan dengan Ameera.

Kontrooversi berkenaan adik beradik Neelofa benar-benar telah mengubah persepsi masyarakat terhadap keluarga itu. Berikut dikongsikan beberapa lagi komen netizen terhadap gambar tersebut.

“ hoo oohh tolonglah jangan, cian yusuf bahrin” – Netizen

“elakkan sblom ribut topan” – Netizen

“jgn lah… Jauhkn lah yusuf bahrin dari golongan ni….” – Netizen

Make sure ada rumah rumah 18 tingkat kereta 1juta keatas boleh laaa haha” – Netizen

Buat para peminat Yusuf pula, mereka risaukan kerjaya Yusuf akan terjejas dan tidak mahu Yusuf terlibat dalam apa jua kontroversi yang sedang melanda kerana khuatir bakal merosakkan kerjaya seni beliau yang baru sahaja bermula itu.

Netizen lebih suka jika Yusuf bersama dengan Uyaina kerana keserasian mereka berdua terserlah sejak berlakon bersama.

Harapnya isu mengenai ahli keluarga Neelofa ini tidak berpanjangan. Kasihan Yusuf kerana terkena tempias dalam kontr0versi yg sedang melanda hanya kerana beberapa keping gambar bersama Ameera Khan.

Komen Netizen

Sumber : Apacerita TV

https://mykmu.net/2020/12/12/ingat-tak-pakai-baju-ameera-khan-muat-naik-foto-seksi-ada-yang-samakan-dengan-kim-kardashian/

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker