“Cuma Habiskan Duit Mama jer..” -Kacak Luah Rasa Tak Dihargai..

Sejak kebelakangan ini nama anak kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida iaitu Cik B semakin melonjak naik. Selepas muncul dalam satu drama dan keluar dengan lagu single, gadis itu kini bergelar pelawak pula.

Melihatkan kejayaan dan populariti dikecapi oleh Cik B, anak lelaki usahawan tersebut merasakan dirinya tidak dih4rgai. Bagaimanapun, DSV berkata kasih sayang terhadap anak-anaknya tidak berubah.

Memuat naik mesej perbualan dengan Kacak, dimana anaknya berkata dia hanya tahu mengh4biskan duit ibunya sahaja. Kacak seolah mengatakan dirinya kesunyian selepas ibunya dan Cik B sibuk menghadiri program televisyen.



Namun, DSV berkata Kacak tetap disayangi walaupun tumpuan ramai ramai kini lebih kepada Cik B.

“Kasihan Kacak. Dia rasa tidak dihargai dan rasa hanya tahu habiskan duit mama saja. Mama selalu cakap Cik B anak mama yang hebat. Kacak? Cik B boleh cari duit sendiri. Tetapi mama sayang semua anak mama,” tulisnya di Instagram.

Dalam pada itu, diruangan komen rata-rata netizen memberikan kata-kata semangat kepada Kacak mengatakan suatu hari nanti dia juga akan turut menempa nama seperti mana ibu dan kakaknya.

Vida nafi halang anak bertemu bapa



Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker