“Kesiannya Abi, Dia Buat Class Budak-Budak Dia Sorang Pun Tak Masuk…” – Alahai…Kesian Cikgu Ni, Tunggu Punya Tunggu Anak Muridnya..

Terkini di My KMU !!!!---->

Seorang pengguna Twitter @nuha, meluahkan rasa kecewa terhadap anak-anak murid yang tidak menghadiri kelas atas talian kendalian bapanya.Lebih mengecewakan, usaha bapanya mengadakan kelas atas talian itu seolah-olah tidak dihargai anak-anak muridnya yang juga calon SPM tahun ini.

Nuha berkata, perasaannya sayu apabila melihat bapanya setia menunggu anak-anak murid masuk ke kelas atas talian tersebut selama lebih satu jam.Lebih memilukan apabila para pelajar tersebut mematikan telefon ketika dihubungi bapanya dan memberikan alasan tidak dapat meyertai kelas kerana bekerja.

Dia yang tidak sampai hati melihat bapanya berseorangan di dalam kelas maya, kemudiannya bertindak mendaftar masuk ke kelas tersebut untuk menghiburkan hati bapanya yang sedih.

Bagaimanapun selepas perkongsian Nuha menjadi tular, ramai pelajar lain yang bukan anak murid bapanya menyertai kelas tersebut.

Bapanya yang dikenali sebagai Cikgu Mustakim,  kemudiannya mengucapkan terima kasih kepada semua warga Twitter yang menyertai kelas beliau.

Cikgu Mustakim turut turut berterima kasih kepada semua netizen di Twitter yang memberikan sokongan semangat kepada beliau.

Cikgu Mustakim turut meminta supaya semua netizen mendoakan para pelajar tersebut dipermudahkan untuk hadir ke kelas dan berjaya di dalam peperiksaan SPM-GEMPAK

Tular Tarian lelaki berentak Jawa bersama anak muridnya, “Bertuah anak muridnya…” [ VIDEO ]

Leave a Reply