Reen Rahim jawab Rosyam

“Isteri Kalau Perangai Tahi, Suami Semak Balik Perangai Sendiri Okay Ke Tak?” – Reen Rahim

Reen Rahim jawab Rosyam

Pelakon Reen Rahim tampil berkongsi pandangan mengenai isu hangat yang sering diperkatakan netizen pada ketika ini berkaitan isteri bersikap sombong dan berlagak jika mempunyai pendapatan lebih daripada suami.

Ujar Reen atau nama sebenarnya Noreen Ashikin Abdul Rahim, setiap perbuatan isteri adalah cerminan didikan suami di rumah.



Isteri adalah cerminan suami. Macam mana kau didik bini kau. Bila isteri buat perangai negatif, dah sombong dengan kau, tak layan kau, dah rasa dia besar, kau tanya balik diri kau, kau jaga hati dia tak?

Jadi pada suami, kalau isteri buat perangai tahi, semak semula kau punya perangai, okay atau tak.

Tambahnya lagi, seseorang suami yang mempunyai pendapatan lebih rendah akan tetap dihormati dan dijaga dengan kasih sayang jika bertanggungjawab dan melayan isteri dengan baik.

Kalau la kau suami tiada duit, tapi jalankan tanggungjawab sebagai suami, menyenangkan hati, membahagiakan dia, isteri takkan pijak kepala.



Terdahulu, kecoh apabila pelakon senior, Rosyam Nor ada menyifatkan wanita yang bekerjaya dan memiliki pendapatan lebih daripada lelaki akan memiliki sifat angkuh dan ego.

Namun begitu, Rosyam berkata hanya sesetengah wanita bersikap begitu tetapi kebanyakannya berpotensi berkelakuan demikian jika memiliki lebih kekayaan berbanding suami.

Reen Rahim jawab Rosyam

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Aisar Khaled sedekah RM60 ribu seminggu

Mondy dakwa Ebit usap-usap tangannya



Ajai tak campur perselisihan Nourul, Ayu

Fasha, Aidil keterlaluan tayang aksi ghairah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker