Terlalu banyak makanan, barangan mewah, isteri jutawan merungut

Linda Andrade,

Seorang suri rumah tangga di Dubai mendedahkan perkara paling teruk apabila memiliki seorang suami berstatus jutawan, lapor portal berita New York Post kelmarin.

Antaranya ialah dia mempunyai terlalu banyak makanan dan  duduk di kelas pertama setiap kali menaiki penerbangan. Klip video rungutannya mendapat berjuta-juta tontonan di media sosial.

Wanita kelahiran Jordan,  Linda Andrade, 23, dilaporkan berkahwin dengan seorang ahli perniagaan Forex dan mata wang kripto berpangkalan di Dubai, Ricky Andrade. Linda mendirikan rumah tangga ketika berusia 19 tahun, demikian menurut akhbar Baltimore Post Examiner.

Dalam klip videonya baru-baru ini, Linda memberitahu beberapa keburukan tentang gaya hidup mewahnya seperti dia  tidak pernah memandu, hanya menaiki pesawat, manakala perbelanjaan bulanannya  tidak pernah dikekang.

“(Suami) hanya membeli emas 24 karat t (dan setiap kali kami bergaduh),” kata keterangan video tersebut. Rakaman itu turut menunjukkan dia mengayunkan rantai emas.

Kata Linda, suaminya  juga membelinya terlalu banyak barangan dan semestinya jenama mewah dan memberinya ‘terlalu banyak makanan.’

Namun, sebilangan netizen yang iri hati menawarkan untuk bertukar tempat dengan Linda bersama komen: “Jika anda sudah bosan hidup sedemikian,  saya sedia mengambil tempat anda.” – Agensi

 

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Bunuh Skandal Sebab Hamil, Teman Wanita Sifatkan Suspek Seorang Yang Baik

Pelajar Ini Selamba Tanya PMX Bila e-Belia Akan Masuk (Video)

Hanya dua minggu kecapi bahagia sebagai suami isteri (Video)

Syatilla Melvin beri amaran kepada penyondol (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker