Sofia Jane macam vampire, tak pernah tua

Sofia Jane macam vampire, tak pernah tua

Sebut sahaja nama “Datin Sofia Jane”, pasti ramai yang dapat bayangkan wajah pelakon dan model berdarah kacukan ini. Sangat cantik, anggun dan langsung tak nampak tua walaupun usianya sudah separuh abad. Macam vampire!

Dipetik daripada Kosmo!, Datin Sofia mendedahkan dia sering menerima pertanyaan tentang rahsia kecantikan dan kesihatannya. Kalau kamu nak tahu, ini jawapannya…

Sejak tujuh tahun yang lalu, Datin Sofia mengambil langkah untuk menukar cara pemakanannya dan gaya hidupnya. Antaranya dia mula mengambil makanan yang berasaskan sayur-sayuran sahaja.

“Saya pengamal sayur-sayuran. Saya sudah menjadi ‘vegetarian’ sejak tujuh tahun lalu. Selain itu, saya hanya amalkan perkara asas yang dilakukan seperti orang lain iaitu bersenam dan minum air putih dengan banyak.”

Manakala untuk jalani kehidupan yang sihat pula, ibu kepada empat cahaya mata ini turut amalkan senaman secara berkala. Tujuannya adalah untuk memastikan badannya sentiasa berasa aktif. Kemudian Datin Sofia akan pastikan dirinya mengambil air dalam kuantiti yang cukup setiap hari.

Bukan itu sahaja Datin Sofia turut menambah yang dia akan pastikan dirinya sentiasa senyum terutamanya pada orang sekelilingnya setiap hari. Barulah wajah akan sentiasa nampak muda dan ceria!

Seakan menolak dakwaan dirinya langsung tidak alami sebaang penuaan, Datin Sofia mendedahkan wajahnya sudah mempunyai garis-garis halus.

Apa-apa pun, Datin Sofia Jane tetap cantik di mata Miss Murai! Yang mana nak maintain cantik dan awet muda sepertinya, bolehlah cuba apa yang diamalkannya. Mr

Sofia Jane macam vampire, tak pernah tua

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Berebut bilik tidur punya hal, warga emas tetak mati pasangan

Gadis dibunuh dan dibakar, keluarga dedah perilaku mangsa

Hannah Delisha posing mendada

Ronaldo kini raikan jaringan dengan sujud syukur [VIDEO]

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker