Ameera tayang bikini merah, Neelofa pertahan adiknya masih boleh dibentuk

Meskipun sering dihambat kontroversi, selebriti popular, Neelofa percaya adiknya, Ameera Khan atau lebih dikenali sebagai Little Miss Khan masih mempunyai sisi positif dan boleh dibentuk.

Neelofa berkata, Ameera seorang yang mendengar cakap dan boleh menerima nasihat terutama jika nasihat datang daripada dirinya dan abangnya, Aqief.

“Sebagai keluarga, jika timbul sesuatu isu berkaitan dirinya, kami akan cuba meminta antara satu sama lain untuk menegurnya.

“Biasanya, Ameera akan dengar cakap saya dan Aqief. Saya juga boleh bercakap secara berdepan ataupun menghantar mesej di telefon jika ada perkara yang ingin diperkatakan.

“Saya selesa dengan dua-dua cara itu,” katanya pada sidang media Disney X Naelofar yang diadakan di The Starhill, di sini, malam tadi.

Neelofa mengulas isu tindakan adiknya itu memuat naik bikini merah dalam media sosial hingga menjadi perdebatan netizen, baru-baru ini.

Sementara itu, mengulas dakwaan Ameera kini menjalinkan hubungan dengan pelakon Indonesia, Jefri Nichol, penyandang trofi Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular BH Ke-29 (ABPBH 29) ini mendakwa tidak tahu menahu perkara itu.

Bagaimanapun, kata pengacara program Next To Neelofa ini, dia bersikap terbuka mengenai jodoh adiknya walaupun jejaka berkenaan berasal dari luar negara.

“Saya tak sedar pun (gosip) itu. Tetapi, saya tahulah dia banyak terima komen dari Indonesia. Cuma, saya tak tahu siapakah jejaka yang ‘dikenen-kenen’ dengannya.

“Saya mana-mana pun okay. Asalkan sesuai, baik dan boleh bimbingnya.

“Saya banyak bersembang dengan Haris. Saya cakap Ameera budak baik. Dia kalau dapat orang yang betul, boleh bantu dan bimbing, akan jadi seorang isteri yang baik,” kata isteri kepada pendakwah bebas dan pelakon, PU Riz ini.

Pada majlis itu, Neelofa yang kini sedang sarat hamil anak kedua melancarkan koleksi bertemakan Aladdin yang diambil daripada karakter animasi popular terbitan Disney itu.

 

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Bunuh Skandal Sebab Hamil, Teman Wanita Sifatkan Suspek Seorang Yang Baik

Pelajar Ini Selamba Tanya PMX Bila e-Belia Akan Masuk (Video)

Hanya dua minggu kecapi bahagia sebagai suami isteri (Video)

Syatilla Melvin beri amaran kepada penyondol (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker