Mak mentua yang dihalau muncul semula – Farid Kamil

Mak mentua yang dihalau muncul semula – Farid Kamil

Farid Kamil terkejut apabila ibu mentuanya Norsiah Ramli tiba-tiba muncul di mahkamah menemani Diana Danielle dalam sesi berhubung konflik rumah tangga mereka sebelum ini.

Farid berkata, pada 2019 wanita itu diminta keluar oleh Diana dari rumah mereka dan bertindak memutuskan hubungan dengan wanita itu.

“Tiba-tiba, pada 2023, Norsiah muncul di sini (mahkamah) baru-baru ini bersama Diana dan ia benar-benar mengejutkan saya”.

“Saya sebenarnya sudah lama tak dapat menghubungi mama Norsiah kerana setahu saya, dia sudah dihalau keluar oleh Diana dari rumah kelamin kami sejak 2019.

“Pada saya, Diana perlu jelaskan kepada saya, kenapa dia menghalau Norsiah keluar dari rumah dan tak mahu berjumpa dengan ibunya ketika itu.

Baca Artikel Menarik:

Diana langgar perintah mahkamah – Farid Kamil

“Sekarang, tiba-tiba, Norsiah muncul dan saya pun terkejut kerana Diana sendiri dah putuskan hubungan dengan ibunya,” katanya.

Sebelum ini, Norsiah tidak lagi asing buat pemain industri seni dan hiburan tanah air kerana dia sentiasa dilihat bersama Diana ketika anaknya itu mula menapak dan meniti dalam karier sebagai artis.

Farid ditemui di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, di sini, selepas sesi prosiding sulh pertama yang tidak dapat diselesaikan selepas Diana gagal hadir.

Di prosiding hari ini, Farid hadir bersama empat tawaran dengan jumlah keseluruhan bernilai RM319,700 untuk menyelamatkan keluarga dan rumah tangganya. HM

Mak mentua yang dihalau muncul semula – Farid Kamil


Baca Artikel Menarik:

Cerai kerana anak – Syamsul Yusof

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Najib boleh mohon ampun, walaupun ada lagi tiga kes dalam perbicaraan

Dalai Lama minta budak cium dan hisap lidah

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker