Saman tuduhan LGBT: Razman tegas nak tanya Anwar, benarkah beliau meliwat?

Baru-baru ini, Razman dikecam pemimpin PH selepas didakwa menuduh Anwar mempromosikan agenda LGBT, komunis dan membenarkan perkahwinan sejenis, sekiranya gabungan itu berkuasa.

Anwar kemudiannya menghantar surat tuntutan kepada Razman pada 8 Nov lalu, dengan menyifatkan kenyataan pemimpin PAS itu memfitnah serta menuntut ganti rugi RM5 juta dan memohon maaf secara terbuka dalam tempoh tujuh hari.

Ditanya sama ada beliau sedia berdebat dengan Anwar berhubung perkara berbangkit, Razman berkata, beliau bersedia pada bila-bila masa.

“Bila-bila saja tak ada masalah, dengar dia ada di sini (Bagan Serai) dan jika dia ‘call’ pakteh (merujuk dirinya) untuk berjumpa, jom pakteh pun ada nak tanya beberapa perkara dekat dia, betulkah dia meliwat.”

Pesuruhjaya PAS Perak Razman Zakaria tidak akan tunduk terhadap tuntutan maaf dan ganti rugi oleh Anwar Ibrahim berhubung kenyataannya mengaitkan ketua pembangkang itu mempromosikan agenda lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

“Memohon maaf bererti membenarkan kemungkaran politik ini tidak dicegah. Ugutan saman Anwar tidak menggoyahkan pendirian saya kerana nilai perjuangan mempertahankan keaslian Islam, moral dan akhlak serta nasib generasi akan datang lebih utama,” katanya pada sidang media.

Beliau yakin tidak memfitnah Anwar dan kenyataannya dibuat berdasarkan agenda songsang yang terserlah dalam pemerintahan 22 bulan Pakatan Harapan (PH).

“Satu bahaya besar kepada negara (jika) membiarkan rakyat ditipu serta menyerahkan kepimpinan negara kepada Anwar sebagai perdana menteri, apatah lagi beliau merupakan seorang banduan,” katanya.

 

 

 

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Adakah Muhyiddin masih anggap PAS parti ‘ajaran sesat’ [VIDEO]

Nadia Brian dikritik, sampai nampak bonjol payudara ( Video)

Kostum bertanduk, Fasha Sandha teruk ‘ditarbiah’ netizen

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker