Suara Level Penyanyi Karaoke – Azmeer Tegur Iqbal

Suara Level Penyanyi Karaoke – Azmeer Tegur Iqbal

Sebelum ini, terdapat kontroversi membabitkan usahawan Dato Seri Vida dan juga Ahmad Iqbal Zulkifli dimana mereka dikhabarkan bakal berkahwin tetapi rancangan tersebut telah dibatalkan.

Terbaharu, Iqbal telah hadir single berjudul Hujan pada Isnin yang lalu. Lagu dan muzik videonya menjadi perhatian ramai dan ada yang mengaitkan jalan cerita dalam muzik video itu memaparkan kisah cintanya bersama Dato Seri Vida yang tidak kesampaian.

Lantaran itu, komposer terkenal Dr. Azmeer Abu Bakar dalam satu temubual mengatakan suara Iqbal hanyalah standard penyanyi karaoke. Malah, Azmeer turut memberi pesanan kepada Iqbal agar membuka peluang kepada penyanyi lain menyanyikan lagu tersebut supaya tidak disia-siakan karya berkenaan.

Itu hanyalah pendapat Azmeer dan beliau berharap Iqbal tidak berkecil hati dengan teguran yang dibuat. Tambahnya, jika dirinya menjadi juri pasti tidak akan pilih lagu ini untuk masuk Anugerah Juara Lagu dan disebabkan ramai usahawan membuat lagu tidak berkualiti sedikit sebanyak menjatuhkan imej industri muzik tanahair. Vc

Suara Level Penyanyi Karaoke – Azmeer Tegur Iqbal


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU

Suami pelakon ditahan reman, gaduh dalam keadaan mabuk

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker