Wanita Tak Pakai Mask Mengamuk Nak Masuk Mall (Video)

Wanita Tak Pakai Mask Mengamuk Nak Masuk Mall (Video)

Terdahulu, tular video di rata-rata media sosial memaparkan seorang wanita warganegara asing dikenali sebahai Karen yang enggan mengenakan pelitup muka dilihat mengamuk kerana tidak dibenarkan memasuki sebuah premis.

Baru-baru ini, berlaku lagi kejadian yang hampir sama apabila tular satu video di laman TikTok memaparkan seorang wanita yang tidak memakai pelitup muka mengamuk kerana dihalang memasuki sebuah pusat membeli belah.



Menerusi video tersebut, wanita itu mempersoalkan tindakan polis bantuan yang menjaga pintu masuk tersebut sehingga mencetuskan kekecohan.

Are you working for the US? I’m asking you which country are you belong?
Sehingga kini, video perkongsian oleh pengguna dikenali sebagai Ril Qeem itu telah mendapat 583.5K tontonan, 17.7K tanda suka, 2.5K komen di laman TikTok.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata orang ramai turut memberi pelbagai respon, ada yang menyamakan wanita itu dengan ‘Karen’ dan ada juga yang mengecam tindakan wanita itu yang tidak mematuhi Standard Operating Procedure (SOP).

Kawan akak karen ke ni?! pakai mask pon susah ke? – Netizen.



“Dia salah tarikh tu. Belum lagi 1st April untuk endemic. Dia paling awal rasmi bukak mask dah,” tulis seorang pengguna TikTok. Bn

Wanita Tak Pakai Mask Mengamuk Nak Masuk Mall (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Proton Preve bakal diganti model baru

Wulan Guritno berani berbikini



Hina OKU, Kak Long 7E akhirnya mengadap Polis

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker