Konvoi Honda Civic Buat ‘Gathering’ Di Lorong Kecemasan Jalan Pintas Temiang, Netizen Bengang

Konvoi Honda Civic Buat ‘Gathering’ Di Lorong Kecemasan Jalan Pintas Temiang, Netizen Bengang

Tular di media sosial TikTok yang dimuat naik seorang pengguna aplikasi tersebut yang dikenali sebagai @shahirr2 berkongsi gelagat geng konvoi kereta Honda Civic FC yang meletakkan kenderaan masing-masing di laluan kecemasan sambil melepak bersama dengan ahli-ahli konvoi yang lain.

Difahamkan, aktiviti ‘gathering’ sesama pemilik kereta Honda Civic FC itu telah diadakan di jalan pintas Temiang ke Pantai, Jalan Jelebu yang baru sahaja dibuka kepada orang awam tahun lalu.

Meskipun laluan tersebut agak lengang namun ia akan mulai sibuk terutamanya pada petang hujung minggu.

Berdasarkan video tersebut, banyak deretan kereta telah berhenti di bahu jalan sehingga menyukarkan perjalanan pengguna jalan raya yang lain.

Malah, ada juga pengguna lain yang terpaksa mengelak pemilik kereta konvoi berkenaan yang sedang berdiri dan bersembang di sisi jalan.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen berpendapat bahawa jalan tersebut tidak sesuai untuk dijadikan kawasan berkumpul kerana laluannya yang sempit meskipun tidak dinafikan kawasan sekitar mempunyai pemandangan yang cantik.

Namun ada juga yang beranggapan bahawa perbuatan pemilik Honda Civic FC itu tidak menyalahi undang-undang kerana mereka berhenti di tepi jalan dengan tertib dan bukannya berkumpul di tengah jalan sehingga mengganggu trafik.

Apa pendapat anda? Patut atau tidak patut? Bn

Konvoi Honda Civic Buat ‘Gathering’ Di Lorong Kecemasan Jalan Pintas Temiang, Netizen Bengang


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Kronologi Kes Perceraian Shila Amzah & Suami Yang Mengejutkan Orang Ramai

Nora Danish dituduh lakukan syirik

Berarak macam ‘lembu bodoh’ Menyusahkan orang lain – Diva AA

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker