Suami Ajak Rakan ‘Ratah’ & Bogelkan Isteri Tengah Baring Atas Katil

Gambar Hiasan

Seorang lelaki Singapura tergamak menawarkan rakan sekerjanya untuk melakukan hubungan seks bersama isterinya sendiri. Lebih mengejutkan apabila kedua-dua suspek membuat perancangan jijik itu tanda pengetahuan mangsa.

Memetik laporan The Straits Times, suami mangsa yang berusia 48 tahun itu mengajak rakannya berusia 45 tahun masuk ke dalam bilik tidurnya di mana pada ketika itu isterinya (mangsa) sedang berbaring di atas katil. Ibu kepada tiga anak itu kemudian dibogelkan, kedua matanya ditutup dan diberikan alkohol dan dadah sehingga mangsa tidak sedarkan diri.

Namun mangsa bernasib baik, dia sempat menyelamatkan diri dan membuat laporan polis kerana pada waktu kejadian, suspek dikatakan mengalami masalah disfungsi. Berikutan daripada itu, suspek (rakan suami) dijatuhi hukuman penjara selama tiga tahun atas kesalahan cubaan merogol.

Suspek dikatakan melakukan percubaan merogol itu bagi memenuhi fantasi songsang suami mangsa untuk melihat isterinya bersama lelaki lain.

Menurut dokumen mahkamah, beberapa lelaki lain yang bergelar suami turut ditahan kerana menawarkan orang lain melakukan hubungan seks dengan isteri mereka. 

Sumber: The Straits TimesChannel News Asia


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Nabila Huda bakal berdepan tindakan saman

Zul Ariffin buka mulut tentang hubungan dengan Sabrina

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker