Instafamous Indonesia Laura Anna meninggal dunia

Instafamous Indonesia Laura Anna meninggal dunia

LAURA ANNA atau nama sebenarnya Edelenyi Luara, 21, seorang Instafamous dari Indonesia diberitakan meninggal dunia hari ini setelah mengalami sesak nafas.

Memetik laporan Detik.com, seorang ahli keluarga Luara memaklumkan, gadis itu sempat dikejarkan ke hospital dan menghambuskan nafasnya yang terakhir di situ.

Nama instafamous ini sebelum hayatnya berakhir diberitakan di negaranya, sempat tampil sebagai tetamu podcast Deddy Corbuzier.

Didalam podcast tersebut, Luara mendedahkan tentang kehidupannya selepas ditimpa kemalangan negeri pada 8 Disember 2019 yang menyebabkannya lumpuh.

Selain lumpuh, Laura pada ketika itu mengakui dirinya tidak dipedulikan oleh kekasihnya, Gaga Muhammad selepas insiden kemalangan tersebut.

Laura turut mendakwa, Gaga yang menjalani hukuman penjara selama dua tahun ekoran kemalangan di kawasan jagorawi sebagai seorang lelaki yang tidak bertanggungjawab.

Sikap Gaga itu membuatkan Laura bukan sahaja menderita secara fizikal dan tidak menunjukkan tanda-tanda kelumpuhan yang dialami membaik tetapi turut menderita secara mental.

Ketika kemalangan itu berlaku, Gaga yang memandu kereta turut didakwa memandu dalam keadaan mabuk dan Laura juga pada masa kejadian, turut dikatakan dibawah pengaruh minuman keras.

Gaga mengakui ketika kemalangan jalan raya, dirinya berada dalam keadaan kurang stabil dan sempat tertidur.

Selepas berlakunya insiden kemalangan tersebut sehingga menyebabkan Laura lumpuh, pada 2019, Gaga ditahan pihak berkuasa dan menjalani perbicaraan di mahkamah. SM

Instafamous Indonesia Laura Anna meninggal dunia


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Honda Civic 2022 serba baharu

MLM 2021: Rosyam jawab kritikan diterima

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker