Mira boleh jumpa View Chin di tangga

Mira boleh jumpa View Chin di tangga

Selepas tular isu influencer, View Chin didakwa berlaku curang dengan staf sendiri iaitu Mira, nama mereka berdua-dua menjadi trending dan sasaran netizen untuk mengecam.

Lama mendiamkan diri, beberapa hari lalu Mira atau nama sebenar Amirah Firdaus ada membuat status di Instagram Story memohon maaf atas tindakannya dan mendakwa hubungan dengan View Chin mula berputik selepas lelaki tersebut berpisah dengan isteri, Shermine.



Kontroversi tersebut sememangnya hangat diperkata ramai untuk beberapa hari, hinggakan wanita itu terpaksa menyembunyikan diri dan enggan pulang ke kampung.

Terbaharu, Mira telah berkongsikan satu foto di laman Instagram memaparkan dirinya cantik berbaju biru dan seluar menarik, seolah-olah mahu move on daripada isu curang terbabit serta kembali bekerja.

Susulan itu, netizen tidak melepaskan peluang meninggalkan ‘pesanan’ serta komen perli buat wanita tersebut biarpun dirinya tidak mahu lagi terlibat dalam kontroversi yang sudah berlaku.

Sekadar info, isu curang View Chin dan Mira didedahkan sendiri oleh Shermine melalui laman Facebook dan mereka didakwa telah melakukan perbuatan ‘jijik’ untuk beberapa tahun serta sering check-in untuk tidur bersama biarpun ketika itu si isteri sedang dalam pantang.



Mira boleh jumpa View Chin di tangga

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Allah Benci Isteri Sebegini – Syamsul Yusof



Jasmine tukar agama di India?

Peluk suami waktu zikir, Abby Abadi ditegur netizen



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker