Dikutuk gemuk, Nina Iskandar ‘naik hantu’

Dikutuk gemuk, Nina Iskandar ‘naik hantu’

TERASA dipersendakan dan menjadi mangsa body shaming, pelakon kelahiran Brunei, Nina Iskandar baru-baru ini tiba-tiba naik hantu apabila ada netizen mengkritik tubuh badannya kini semakin berisi berbanding dahulu.

Perkara tersebut berlaku ketika Nina sedang melakukan satu sesi siaran langsung (Live) dalam Instagramnya. Tidak semena-mena seorang netizen telah meninggalkan komen menegur badannya yang dikatakan semakin berisi.



Agaknya kurang selesa dengan komen sebegitu, Nina kemudian dilihat membalas komen tersebut dengan nada agak tegas dan memulangkan paku buah keras.

Kata Nina, kalau nak body shaming seseorang, pastikan diri sendiri hot dan muda. Kalau dia gemuk pun, dia masih boleh kuruskan badan. Wajahnya tidak akan berubah, malah rambutnya cantik dan kelihatan muda.

Nina kata, dia juga tidak ada keperluan untuk tampil kurus buat masa ini. Jadi, apa salahnya kalau badan berisi gebu,kan?

Bagus Nina, Diva memang sokong apa yang dikatakan ibu kepada seorang anak itu. Orang bermulut jahat ini memang kita kena ajar sikit. Ingat, orang gempal pun cantik tau!



Sebelum terlupa juga, semalam Nina ada berkongsi hantaran terbaharu menunjukkan diri tidak berhijab. Diva dia kembali berhijab penuh, rupa-rupa belum ya. Doakan baik-baik sahaja kata Nina.

DIVA: Dengarnya ramai meluat tengok Iman Troye sebab makin lama makin taksub pakai mekap tebal-tebal. K Online

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392
Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);
KSK-Care JAKIM di WhatsApp 011-19598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929



Dikutuk gemuk, Nina Iskandar ‘naik hantu’


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Dalam masa 6 jam, 20 amaran terhadap doktor kontrak



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker