Hubungan intim di sekolah makin menjadi-jadi

Hubungan intim di sekolah makin menjadi-jadi

Semakin moden dunia, semakin maju orang muda memahami sesuatu perkara ataupun perbuatan mereka, maka tugas ibu bapa adalah untuk membendung agar tidak berlaku perkara yang tidak diingini di masa akan datang.

Ia merupakan satu realiti apabila seorang individu lelaki berkongsikan di laman Twitter terdapat sekumpulan remaja perempuan tanpa segan silu ‘bercerita’ pengalaman bersama teman lelaki masing-masing.

Diorang borak pasal ‘check-in’ hotel dengan boyfriend dan benda lucah. Borak macam benda biasa je. Aku yang lama-lama dekat situ malu dan geli.

Cerita2 gini agak common kat byk sekolah, bukan sekolah kau je. Punca dia byk: 1) Makpak sibuk kerja, takde masa nk didik 2) Kat sekolah campur lelaki perempuan, takde batas clear 3) Modernity yg stigmatize kahwin awal 4) Hiburan dan content2 socmed yg budak2 tengok Etc etc

Individu yang sama turut berkongsi kisah yang berlaku tiga tahun lalu sewaktu masih menuntut di tingkatan enam di sekolah, ada pelajar yang mengambil kesempatan melakukan hubungan intim di tandas sewaktu aktiviti sukan berlangsung.

Katanya, pasangan pelajar itu sudah melakukan hal jijik tersebut banyak kali di kawasan sekolah dan perkara itu sememangnya membuat individu berkenaan ‘meremang’ bulu roma.

Kebanyakkan netizen yang meninggal komen turut berasa seram sejuk kerana remaja sekarang sama sekali tidak takut untuk melakukan hal-hal kotor itu, malah lebih teruk tidak segan berkongsi kepada orang sekeliling.

Hubungan intim di sekolah makin menjadi-jadi

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Fauzi Nawawi jelaskan isu isterinya terpaksa gadai barang kemas dan kereta ditarik

Pakai bra dengan sweater terbuka, apa nak jadi budak sekarang

Anak bertudung tanpa disuruh buat Nabil gembira

Joy Revfa bimbang di sondol, ada yang bagi video separuh bogel

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker