Polis tahan lelaki pukul warga emas

Polis tahan lelaki pukul warga emas

SHAH ALAM: Seorang lelaki ditahan selepas dipercayai memukul lelaki warga emas, berhampiran jejantas di Padang Jawa, dekat sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim berkata kejadian itu dipercayai berlaku kira-kira am 12 tengah hari tadi dan tular di media sosial.

Katanya, mangsa iaitu pesara swasta berusia 61 membuat laporan mengenai kejadian itu pada jam 2 petang.

“Difahamkan ketika kejadian, mangsa memandu bersama isteri serta cucu untuk ke Putrajaya dan ketika sedang membelok ke kanan menghala ke Alam Avenue (Seksyen 16), suspek yang menaiki motosikal berada di sebelah kiri kereta mangsa menjerit dan memarahi mangsa.

“Mangsa berhenti untuk memeriksa sekiranya ada perlanggaran. Selepas keluar dari kereta, suspek berusia 23 tahun terus menendang mangsa di dada kiri.

“Lelaki itu juga mendakwa suspek duduk atas badannya dan menumbuk muka serta kepala mangsa bertubi-tubi yang menyebabkan mangsa mengalami bengkak bawah mata, kepala serta sakit bahagian rusuk,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berkata, kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 323/506 Kanun Keseksaan dan permohonan reman terhadap suspek akan dilakukan esok.

Katanya, individu yang mempunyai maklumat berkaitan kes ini boleh menghubungi Pegawai Penyiasat Inspektor Nur Syuhada di talian 018-9124770.

Hari ini, rakaman 21 saat tular di media sosial yang memaparkan seorang lelaki yang memakai topi keledar memukul seorang lelaki warga emas di tengah jalan. BH

Polis tahan lelaki pukul warga emas


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Warga emas cedera dipukul penunggang motosikal [VIDEO]

Hakim Arief Emran Dah Tarik Diri, Hakim Nazlan Pula Bagaimana?

Ustaz Abdul Somad diusir dari Singapura

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker