‘Penyondol tetap isteri sah, boleh tuntut hak’

‘Penyondol tetap isteri sah, boleh tuntut hak’

Baru-baru ini, drama Lelaki Itu makin menjadi perhatian netizen kerana mengetengahkan jalan cerita yang tidak cliche terutama sekali berkaitan sumbang mahram.

Bagi anda yang mengikuti rapat drama ini, watak Imani yang telah berkahwin dengan suami Qaidah telah menuntut haknya dalam harta arwah suami mereka dalam episod semalam.



“Penyondol tetap isteri yang sah. Tak pernah ada hukum menyatakan penyondol tiada hak untuk menuntut hak.” ujar Imani dalam drama.

Dialog yang dilontarkan oleh Imani ini telah menaikkan kemarahan netizen. Kini, para netizen yang awalnya berasa kasihan kepada Imani sudah mula berasa marah kerana dia tamak.

Bukan itu sahaja, para netizen turut mengatakan Imani tidak kenang budi Qaidah yang dahulunya membantunya daripada bekas suaminya yang abusive serta menyanyangi seperti adik sendiri.

Drama ini sudah sampai ke klimaksnya dan berbaki lagi 4 episod. Apakah kesudahan kepada isu perebutan harta? Adakah Sya akan akhirnya menerima dirinya bersama Khai adalah adik beradik? Sama-sama kita saksikan pengakhirannya tidak lama lagi. Vc



‘Penyondol tetap isteri sah, boleh tuntut hak’

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Sheriff pecah rekod, sailang Mat Kilau



Aliff Aziz dengan Sarah Yasmine pulak?



‘Anak ikan’ resah

Sebab Syasya tinggalkan Dolla



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker