Kisah Cinta Aedy Ashraf & Amelia Henderson Dah Berakhir?

Kisah Cinta Aedy Ashraf & Amelia Henderson Dah Berakhir?

Sejak kebelakangan ini, status hubungan selebriti Aedy Ashraf dan Amelia Henderson menjadi tanda tanya warganet setelah kedua-dua memuat naik ayat-ayat sedih di media sosial.

Baru-baru ini, tweet yang dimuat naik oleh pelakon berusia 29 tahun itu telah menarik perhatian ramai kerana ia seakan-akan memberi bayangan bahawa hubungan mereka sedang goyah ataupun berakhir.

Ciapan itu telah membuat warganet tertanya-tanya mengenai status hubungan mereka dan tidak menyangkakan ia akan berlaku kerana pasangan ini dilihat amat bahagia bersama.

Lebih mengejutkan netizen apabila dapat tahu Aedy dan Amelia sudah tidak lagi mengikuti antara satu sama lain di platform media sosial seperti Instagram.

Komen twitter

Hal itu membuatkan ada segelintir netizen mempertikai kenapa perlu ‘unfollow’ satu sama lain apabila sudah tidak lagi mempunyai sebarang hubungan, lagi-lagi mereka merupakan selebriti dan di Malaysia, industri seni sangat kecil, jadi kebarangkalian untuk berlakon bersama sangat tinggi.

Sekadar info, sebelum ini Aedy telah membuat ramai pihak terkejut apabila dia telah ‘melamar’ Amelia untuk menjadi teman wanita di khalayak ramai yang berada di Absolut Food Festival 2022 di Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Mac lalu. Bn

Kisah Cinta Aedy Ashraf & Amelia Henderson Dah Berakhir?


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Pesawat terhempas di Ipoh, jurulatih penerbangan maut [VIDEO]

Kereta BMW plat Singapura langgar kereta anak Sultan Johor [VIDEO]

Resepi Mee Kuah Udang Bikin Mentua Sayang

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker