Wanita diserang ular dan helang serentak ketika potong rumput

Seorang wanita dari Texas cedera selepas diserang seekor helang yang secara tidak sengaja menjatuhkan ular ke tangannya.

Peggy Jones, 64, sedang memotong rumput di halaman rumahnya di bandar Silsbee, Texas, berhampiran sempadan Louisiana apabila seekor helang yang sedang membawa bersama ular di mulutnya terbang di kawasan berkenaan.

Helang berkenaan tiba-tiba menjatuhkan reptilia berkenaan yang hinggap di lengan Jones namun kemudian terbang laju ke arahnya untuk cuba mendapatkan semula makanannya itu.



Jones bergelut dengan dua haiwan berkenaan apabila ular itu membelit lengannya dan mula menyerang bahagian muka ketika burung helang itu pula terus mencakarnya untuk menarik ular itu.

“Ular itu jatuh dari langit dan terus melilit lengan saya. Ular itu kemudian cuba mematuk muka saya tetapi mengenai cermin mata saya beberapa kali.

“Ketika cuba menarik ular itu, helang pula datang dan tidak berhenti mencakar dan mencederakan lengan saya hingga satu ketika burung itu mencapai dan menarik tangan saya.

“Serangan dua haiwan itu amat menyakitkan. Sehingga kini saya sukar tidur kerana masih trauma dengan kejadian itu,” katanya.



Detik cemas dan mengerikan itu menyebabkan Jones mengalami luka, lebam dan di lengan serta wajahnya namun semakin pulih selepas mendapatkan rawatan.-AGENSI

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Duit Dini Schatzmann habis

Shila Amzah serabut tengok mak bapa bergaduh



Suami curang ‘dibantai’ isteri di restoran di hadapan skandal

Wajah Enot Dah Berubah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker