Stop Play Victim Ruhainies – Netizen

Stop Play Victim Ruhainies – Netizen

Susulan daripada kehadiran pelakon Bella Astillah ke Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur untuk prosiding tuntutan cerai terhadap suaminya, aktor Aliff Aziz, ruangan Instagram aktres Ruhainies dihujani dengan komen-komen berbaur kecaman daripada netizen.

Menurut tinjauan, Ruhainies ada memuat naik satu hantaran berbunyi “berhenti membenci seseorang atas apa yang kamu dengari dan sentiasa bersyukur Allah tidak membencimu atas apa yang Dia ketahui”



Hantaran itu kemudian dihujani komen kecaman yang menggesa agar aktres itu memohon maaf terhadap Bella Astillah dan berhenti menggunakan nama Allah di atas kesilapan yang dilakukan.

Terdahulu, Ruhainies dan Aliff Aziz dilaporkan telah ditangkap khalwat di sebuah kondominium mewah di ibu kota. Hingga setakat ini, tiada kenyataan rasmi mengenai insiden itu dibuat oleh kedua-dua pelakon tersebut.



Malah, pihak Jabatan Agama Islam juga tampil membuat kenyataan bahawa mereka tidak berkompromi dengan kes sebegitu sekaligus memadam spekulasi ia adalah sekadar ‘marketing’ drama terbaru mereka semata-mata.

Dan pada hari ini, isteri Aliff Aziz, aktres Bella Astillah dilaporkan hadir ke Mahkamah Tinggi Syariah bagi memfailkan cerai terhadap suaminya itu.

Stop Play Victim Ruhainies – Netizen

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Bawa ke kondo kerana nak ‘chemistry’

Henti sebar cerita khalwat abang saya – Aisyah



Datang ‘shooting’ sekali, siap panggil baby lagi – Kru drama

A Aida ‘blacklist’ Ruhainies



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker